توزیع ۱۸۰۰ کیلوگرم گوشت نذری به مناسبت نیمه شعبان

کیقبادی از توزیع یک هزار و ۸۰۰ کیلوگرم گوشت نذری در راستای کمک های مومنانه و به مناسبت نیمه شعبان و عید سعید نوروز بین خانواده های کم برخوردار گلستان خبر داد.

«حسین کیقبادی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در راستای کمک های مومنانه به خانواده های کم برخوردار، نسبت به توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت به وزن یک هزار و 800 کیلوگرم در استان از طریق فعالان کانون ها اقدام کرد.

 

مدیر روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد گلستان افزود: این بسته های گوشت همچون مراحل قبلی از سوی موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا ارسال شده است.

 

وی ادامه داد: به مناسبت نیمه شعبان و در آستانه عید نوروز و در جهت کمک به اقشار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، خانواده های بی سرپرست، بد سرپرست، زنان سرپرست خانوار و خانواده های آسیب دیده از کرونا این طرح صورت می گیرد.

 

کیقبادی اظهارداشت: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با شناسایی دقیق از وضعیت خانوارهای محلات، نسبت به حمایت های مومنانه اقدام می کنند و نحوه توزیع بسته های اهدایی با رعایت کرامت انسانی انجام می شود.

 

وی گفت: در این مرحله، بسته های اهدایی در شهرهای کردکوی، گرگان، گنبد، گمیشان، گالیکش، مینودشت و علی آباد کتول توزیع شد. 

 


مدیر روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد گلستان خاطرنشان کرد: در سال 1400 هفت مرحله گوشت به تعداد 8400 عدد به وزن 12600 کیلوگرم در میان مردم گلستان توزیع شده است.

 

کد خبر 1159327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha