جلوه‌های محبت امام زمان(عج) بسیار است به شرط آنکه درست توسل کنیم

حجت‌الاسلام حائری‌پور با اشاره به جلوه‌های محبت امام زمان(عج)، گفت: این جلوه‌ها بسیار است و از جمله این جلوه‌ها دستگیری از ما است به شرط آنکه درست توسل و توجه بکنیم و صحیح ارتباط بگیریم.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «محمدمهدی حائری‌پور» درباره جلوه های محبت امام زمان(عج)، اظهار کرد: این محبت شامل حال همه باورمندان و شیعیان آن حضرت(ع) است اما بنابر روایات شامل پیروان همه فرقه اسلام و حتی غیرمسلمانان بنابر توجهاتی که به حضرت(عج) دارند، نیز می شود.

 

این کارشناس مهدوی ادامه داد: در توسل برای شفای بیماران، راه یافتن در سرگشتگی ها و دیگر گرفتاری ها امام زمان(عج) کمک و دستگیری کرده اند؛ حتی در مسائل علمی که علما دچار بن بست فکری می شدند و حضرت(ع) دست آنها را می گرفتند.

 

وی ادامه داد: نقل است مرحوم مقدس اردبیلی که شاگرد وی می گوید نیمه شب دیدم ایشان وارد حرم امیرالمومنین(ع) شد و سپس به مسجد کوفه رفت و وقتی از ایشان پرسیدم، پاسخ داد: از امام علی(ع) سوالی داشتم و ایشان من را به مسجد کوفه و نزد امام زمان(عج) فرستادند تا پاسخ سوالم را بگیرم.

 

حجت الاسلام حائری پور تاکید کرد: یعنی راه برای ما باز است و جلوه های محبت امام زمان(عج) بسیار است و از جمله این جلوه ها دستگیری از ما است به شرط آنکه درست توسل و توجه بکنیم و صحیح ارتباط بگیریم؛ سعی کنیم این ارتباط صحیح را همیشه در زندگی خود داشته باشیم.

کد خبر 1159616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha