بازدید معاون استاندار لرستان از قلعه فلک و الافلاک و ورودی های خرم آباد

معاون سیاسی استاندار لرستان، در اولین روز از سال نو به صورت سر زده از قلعه فلک و الافلاک و ورودی های خرم آباد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، دکتر «بهرام ستاری»، دوشنبه(یک فروردین)، در اولین روز از سال نو با حضور در پایگاه‌های اورژانس، پلیس راهنمایی و رانندگی و ایستگاه‌های هلال احمر مستقر در محدوده ورودی‌های خرم‌آباد بازدید کرد.

 

 

ستاری، در جریان این بازدید ضمن تاکید بر تسهیل خدمت رسانی به مسافران نوروزی اظهار داشت: با بازدیدهای میدانی و نظارت مستمر بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در تلاش هستیم تا تجربه اقامتی ایمن و همراه با سلامتی را برای مسافران نوروزی ایجاد کنیم.

 

بازدید از غرفه‌های بهار مالگه

 

معاون سیاسی استاندار لرستان در ادامه با حضور در پارک شریعتی خرم‌آباد از غرفه‌های «بهار مالگه» و نحوه خدمات پایگاه‌های خدمات رسانی شهرداری بازدید کرد.

 

ویبا حضور در غرفه‌های «بهار مالگه »از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی ستادهای شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان به مسافران نوروزی قرار گرفت.

 

ستاری در این بازدید با گرفتن نظرات مسافران نوروزی بر لزوم نظافت شهری، مدیریت پسماند و ستادهای اسکان تاکید کرد.

 

بازدید از قلعه فلک الافلاک و محل اسکان مسافران نوروزی

 

در ادامه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با حضور در قلعه فلک‌الافلاک، غرفه‌های صنایع دستی، فرهنگی و گردشگری بازدید کرد.

 

ستاری همچنین از ستاد اسکان دبیرستان «امیرکبیر» خرم‌آباد بازدید کرد و از نزدیک روند پذیرش، ثبت نام و اسکان مسافران نوروزی را بررسی کرد.

 

وی در این بازدید بر ارائه خدمات بهتر و کاهش مشکلات پذیرش مهمانان نوروزی تاکید کرد و گفت: تکریم مهمانان نوروزی اولویت ستادهای اسکان استان باشد تا خاطره‌ای خوش در سفر به استان چهار فصل لرستان داشته باشند.

 

کد خبر 1159717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha