افزایش تعداد بازدیدکنندگان یادمان شهدای والفجر ۸ اروندکنار

مفتاحی از افزایش تعداد بازدیدکنندگان یادمان شهدای والفجر هشت اروندکنار خبر داد و گفت: از ۱۵ اسفندماه سال ۱۴۰۰ تاکنون ۷۵ هزار نفر از زائران کاروان‌ های راهیان نور و گردشگران نوروزی از این یادمان بازدید کردند.

«حمیدرضا مفتاحی» عصر امروز (سه شنبه ۲ فروردین) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تبریک فرارسیدن سال ۱۴۰۱ و قرن جدید، با اشاره به فعالیت ۱۵۰ نفر از خادمان شهدا برای راهنمایی و خدمت به کاروان‌ های راهیان نور در یادمان شهدای والفجر هشت اروندکنار اظهار کرد: ۱۰ نفر راوی در حاشیه اروند چگونگی طراحی و اجرای عملیات والفجر ۸ را برای زائران روایت می‌ کنند.

 

مدیر یادمان شهدای عملیات والفجر ۸ اروندکنار از افزایش تعداد بازدید کنندگان این یادمان، خبر داد و اضافه کرد: از ۱۵ اسفندماه سال ۱۴۰۰ تاکنون ۷۵ هزار نفر از زائران کاروان‌ های راهیان نور و گردشگران نوروزی از این یادمان بازدید کردند.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز حرکت کاروان‌های راهیان نور روزانه پنج تا ۶ هزار نفر از یادمان والفجر هشت بازدید می‌کردند ادامه داد: این آمار هم اکنون به بیش از ۱۳ هزار نفر در روز رسیده است.

 

مفتاحی به راه اندازی نمایشگاه اقتدار دریایی نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه انواع شناورهای دریایی رزمی سپاه برای آشنایی زائران کاروان‌ های راهیان نور و میهمان نوروزی به نمایش گذاشته شده است.

 

وی همچنین از استقرار شناور کربلای ۲ برای سفرهای دریایی در اروندرود خبر داد و تصریح کرد: در این سفر دریایی، راویان چگونگی عبور خط شکنان غواص در عملیات والفجر هشت و فتح شهر فاو عراق را برای زائران در عرشه کشتی روایت می‌ کنند.

 

مدیر یادمان شهدای عملیات والفجر ۸ اروندکنار ابراز کرد: همچنین در محوطه این یادمان، بخشی از پل بعثت بازسازی شد و راویانی از جهاد چگونگی طراحی، ساخت و اهمیت این پل را در عملیات برای زائرین تشریح می‌کنند.

 

وی به پیش بینی بازسازی سنگرهای آسمانی اشاره کرد و یاد آور شد: برای آشنایی بیشتر گروهای سنی چهار تا ۹ سال و ۹ تا ۱۴ سال سنگرهای آسمانی برای بازسازی بخشی از عملیات پیش‌بینی شده است.

 

کد خبر 1159912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha