حضور نماینده مردم چابهار در مجلس  در محل اعتکاف علمی دبیرستان شبانه روزی پسرانه امام خمینی (ره)  بخش کهیر

معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در محل اعتکاف علمی دبیرستان شبانه روزی پسرانه امام خمینی (ره) بخش کهیر حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در محل اعتکاف علمی دبیرستان شبانه روزی پسرانه امام خمینی (ره)  بخش کهیر، برنامه ریزی اصولی ، ارائه مشاوره های تحصیلی و انجام آزمون های شبیه سازی شده با آزمون کنکور را از اولویت های مهم موفقیت نهایی بر شمردند.

 

 ایشان برگزاری کلاس های تقویتی ، مطالعه هدفمند و ارائه بازخوردهای بموقع از نقاط ضعف داوطلبان را برای یک برنامه ریزی موفق ضروری دانستند.

 

نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی از همه مدیران آموزش و پرورش مناطق تابعه حوزه انتخابیه استعدادیابی و استفاده حداکثری از فرصت طلایی نوروز مبنی بر توانمندسازی داوطلبان آزمون سراسری و پذیرش حداکثری در این رقابت ملی را ضروری دانستند. 

 

 وی معیار گزینش مدیران موفق در عرصه آموزش و پرورش در سالجاری را تطابق نتایج کنکور با نتایج امتحانات نهایی دانستند و در سنجش نهایی مدیران موفق از ناموفق ملاک عمل و ارزیابی نظارتی خادم مردم در امر آموزش خواهد شد و پس از اعلام نتایج نهایی این ارزیابی پیگیری و بررسی لازم انجام خواهد گرفت.

کد خبر 1159941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha