اقامت ۳ هزار نفر از زائران گیلانی در مناطق عملیاتی جنوب کشور

ستیزه ضمن اشاره به اقامت سه هزار نفر از مردم گیلان در مناطق عملیات جنوب کشور گفت: امسال بیش از پنج هزار نفر از دیگر استان‌ها در اردوگاه راهیان نور گیلان موسوم به «قرار گاه شهید فخری زاده» در ۱۰ کیلومتری اهواز اسکان داده شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدعلی ستیزه» شامگاه پنج شنبه (۴ فروردین) در گفت‌وگوی خبری آخرین آمار اعزام مردم گیلان به مناطق عملیاتی جنوب کشور را برشمرد و اظهار داشت: اولین راهیان نور قرن جدید بعد از شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در جنوب کشور برگزار شد. 

 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امسال بسیاری از خانواده‌ها با خودروهای شخصی خود به اردوی راهیان نور آمدند عنوان کرد: از 15 اسفند سال 1400 اردوی راهیان نور گیلان در خوزستان استقرار پیدا کرد و تا هم‌اینک بیش از سه هزار نفر به این منطقه به شکل شخصی و کاروانی عزیمت داشتند.

 

ستیزه از اسکان بیش از پنج هزار نفر برای زائران دیگر استان‌ها به ویژه زائران خارجی از کشورهای سوریه، گرجستان، پاناما، هلند و آلمان خبر داد و تصریح کرد: امسال بیش از پنج هزار نفر از دیگر استان‌ها در اردوگاه راهیان نور گیلان موسوم به قرار گاه شهید فخری زاده در 10 کیلومتری اهواز اسکان داده شدند.

 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان اضافه کرد: در روزهای آینده زائران شهرستان‌های گیلان با 17 اتوبوس عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌شوند و ما برای اسکان، تغذیه و بازدید زائران آمادگی داریم.

 

وی با اعلام این خبر که تا 12 فروردین 1401 از زائران مناطق عملیاتی کشور پذیرایی می‌شود خاطرنشان کرد: در اردوگاه شهدای راهیان نور استان گیلان واقع در خوزستان امکانات خوبی را فراهم آوردیم و تا آخرین زائر از آنان پذیرایی به عمل می‌آوریم.

 

کد خبر 1160267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha