نزدیک به هشت میلیون دوز واکسن کرونا در فارس تزریق شده است

مجموع واکسن تزریق شده کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز به هفت میلیون و ۹۷۰ هزار و ۶۳۱ دُز رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، امروز (جمعه ۵ فروردین) با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان فارس شمار مبتلایان به این ویروس از ابتدای شیوع تاکنون را ۶۱۸ هزار و ۵۹۰ نفر اعلام کرد.

از ابتدای کرونا تاکنون و با انجام ۲ میلیون و ۹۶ هزار و ۱۹۷ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع که در آزمایشگاه های استان فارس تعداد ۶۱۸ هزار و ۵۹۰  بیمار مثبت کرونا شناسایی شده اند.

همچنین از آغاز انجام طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» تاکنون ۳۶۸ هزار و ۹۳۷ مورد تست سریع در استان به انجام رسیده است.

در ۲۴ ساعت گذشته نیز با بستری ۶۶ بیمار جدید کرونا شمار بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان بستری شده اند به ۳۳۲ نفر رسیده است که از این میان حال ۶۱ بیمار وخیم است و در بخش های مراقبت های ویژه هستند.

همچنین با فوت چهار نفر در ۲۴ ساعت گذشته شمار قربانیان کرونا در فارس به هفت هزار و ۹۷۲ نفر رسیده است و از ابتدای شیوع کرونا نیز ۶۰۹ هزار و ۳۷۸ هم استانی مبتلا به کرونا ضمن بهبودی از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

مجموع واکسن تزریق شده کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز به هفت میلیون و ۹۷۰ هزار و ۶۳۱ دُز رسیده است.

کد خبر 1160353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha