دانشجویان به عنوان قشر آگاه جامعه در جهاد تبیین نقش مهمی دارند

سردار بوعلی گفت: هر قشری از آحاد جامعه باید با ابزار و توانایی خود برای شرکت در جهاد تبیین اقدام کند و دانشجویان به عنوان قشر تحصیل کرده و آگاه جامعه در جهاد تبیین نقش مهمی می توانند ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (یکشنبه 7 فروردین) دانشجویان در آئین افتتاحیه رویداد کشوری «نوروز تبیین» که به همت بسیج دانشجویی فارس در حال برگزاری است، گفت: دانشجویان باید در میدان تبیین حقانیت نظام جمهوری اسلامی به جهاد بپردازند.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: پرداختن به موضوع جهاد عظیم تبیین در حال حاضر دارای اهمیت فراوانی است و جهاد تبیین امروز به یک وظیفه همگانی تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: هر قشری از آحاد جامعه باید با ابزار و توانایی خود برای شرکت در جهاد تبیین اقدام کند و دانشجویان به عنوان قشر تحصیل کرده و آگاه جامعه در جهاد تبیین نقش مهمی می توانند ایفا کنند.

سردار بوعلی تاکید کرد: دانشجویان در عرصه های مختلف جهادی، فرهنگی، مطالبه گری و ... همواره در میدان هستند و امروز باید در میدان تبیین حقانیت نظام جمهوری اسلامی و راه روشن پیش روی ملت ایران به ویژه جوانان به جهاد دست بزنند و به فرمان ولی خود لبیک بگویند.

وی تصریح کرد: رویداد کشوری «نوروز تبیین» که به همت بسیج دانشجویی فارس در حال برگزاری است فرصتی برای امیدآفرینی در فضای دانشگاه هاست.

کد خبر 1160679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha