تبیین سیره شهدا مهمترین هدف اردوهای راهیان نور است

سرهنگ صادقی گفت: تبیین سیره و منش شهدا و همچنین فرهنگ دفاع مقدس مهمترین هدف اردوهای راهیان نور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ «محسن صادقی» امروز در آیین اعزام کاروان راهیان نور شهرستان زرندیه در جمع خبرنگاران، گفت: فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت فرهنگی ارزشمند است که باید در بین همه اقشار به ویژه در بین نسل جوان ونوجوان نهادینه شود.

 

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه، با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور این شهرستان، افزود: با همکاری ادارات، نهادها و سازمان‌های مختلف و خیرین تعداد ۲۵۰ نفر از اهالی شهرستان زرندیه به صورت کاروانی با تعداد ۶ دستگاه اتوبوس راهی سفر راهیان نور شدند.

 

وی تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا را از دیگر اهداف راهیان نور دانست و بیان کرد: تبیین سیره شهدا و امام شهدا، انقلاب و رزمندگان دفاع مقدس از دیگر اهداف این اردوها است.

 

این مقام مسئول به استقبال بسیار بالای خانواده‌ها و جوانان از این اردوها اشاره کرد و ادامه داد: امید است این اردوها راهی موثر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

 

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اظهار داشت: حفظ سلامت افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است به همین دلیل این اردوها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1161008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha