تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی محور برنامه های گرامیداشت ۱۲ فروردین

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام با محوریت بزرگداشت یوم الله ١٢ فروردین بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان ایلام،  در این دیدار با اشاره به  شعار سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان « تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اجرایی شدن گام دوم انقلاب  تولید برنامه های فاخر برای کمک به شرکت های دانش بنیان و  ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در دستور کار برنامه سازان حوزه های مختلف قرار دارد.

 

« محمد بازوند» با قدردانی از عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در برنامه ریزی و اجرای مراسم و مناسبت ها ی ملی و مذهبی، یادآور شد: برگزاری مراسم و جشن های ملی و مذهبی با محوریت مردم به بهترین نحو ممکن در سطح استان با همکاری و مدیریت شورای هماهنگی استان صورت می گیرد که این مهم جای تقدیر دارد.

 

وی از آمادگی کامل صدا و سیمای مرکز ایلام بمنظور تولید، پوشش و پخش ویژه برنامه های گرامیداشت یوم الله ١٢ فروردین روز جمهوری اسلامی خبر داد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام  نیز در این دیدار با اشاره به در پیش بودن یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، اظهار کرد: این مناسبت یکی از رخدادهای تاریخ ساز و مهم انقلاب اسلامی محسوب شده  که در آن، نظام مقدس جمهوری اسلامی با مشارکت حداکثری مردم در کشور به تثبیت رسید.

 

حجت الاسلام «علی چراغی پور» گفت: ویژه برنامه هایی به منظور بزرگداشت این روز بزرگ با محوریت تبیین و تشریح دستاورد های انقلاب در دستور کار قرار دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیما نقش بسیار مهم و کلیدی در تبیین دستاورد های نظام مقدس جمهوری  اسلامی دارد و اهتمام تحسین برانگیز در پوشش مناسبت های ملی و مذهبی و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط این مرکز و دیگر اهالی و اصحاب رسانه  استان قابل تقدیر و تمجید است.

کد خبر 1161031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha