توزیع ۲۰ بسته معیشتی و عیدانه  همزمان با ایام نوروز از سوی کانون امام زاده عبد الله ملایر

حبیبیان گفت: همزمان با ایام نوروز از سوی کانون امام زاده عبد الله ملایر ۲۰ بسته معیشتی و عیدانه در بین خانوادهای نیازمند شهرستان ملایر توزیع شد.

« شیرین حبیبیان» در  گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر ضمن تبریک سال نو  گفت: کانون امامزاده عبدالله ملایر از  ۹۵ تاسیس شده  با با بیش از  یک صد نفر عضو فعال دارد.

مدیر کانون فرهنگی و  هنری امام زاده عبد الله ملایر  افزود: این کانون در حوزه های مختلف اقدامات خوبی را در سطح شهرستان ملایر داشته  و فعالیت‌های این کانون در همه ایام سال ادامه و هیچ گاه تعطیل نشده است.

وی از توزیع تعداد 20 بسته نوروزی   شامل میوه، شیرینی، آجیل و مواد غذایی و.. در بین خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست به همت این کانون در ایام نوروز خبر داد و افزود: برای این تعداد بسته دو میلیون تومان  هزینه شده است.

حبیبان با بیان اینکه در سایر مناسبتهای سال گذشته نیز تعداد زیادی بسته معیشتی بین خانوادههای نیازمند توزیع شد گفت: هزینه این بسته ها از سوی خیران و کانون تامین شده  است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: در روزهای  ابتدایی ماه رمضان نیز قراراست تعدادی بسته غذای گرم را در بین خانوادههای نیازمند و بی سرپرست از سوی کانون داشته باشیم.

وی گفت: همچنین در  ایام ماه مبارک رمضان نیز برنامه های مختلف قرآنی و دینی در کانون در ماه رمضان خواهیم داشت.

کد خبر 1161426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha