تربیت نیروی کار آموزش دیده از وظایف آموزش و پرورش است

محمودزاده، با بیان اینکه تربیت نیروی کار آموزش دیده از وظایف آموزش و پرورش است، گفت: هر کشوری با نیروی انسانی کارآمد می‌تواند تولید با کیفیت و قابل رقابت در عرصه‌های مختلف را عرضه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «احمد محمودزاده»، امروز(10فروردین)، در آئین معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان اظهارداشت: عرصه تعلیم و تربیت از مهم ترین زیرساخت‌های تعالی کشور و ابزار جدی برای تربیت سرمایه انسانی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بر عهده آموزش و پرورش است.

 

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه تربیت نیروی انسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارتقای نظام تعلیم و تربیت بر عهده آموزش و پرورش و فرهنگیان است.

 

محمودزاده با بیان اینکه پایه‌گذاری آموزش پژوهش محور از دوره ابتدایی باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: امیدواریم بتوانیم در مجموعه آموزش و پرورش دولت سیزدهم گام‌های مثبتی در راستای سند تحول بنیادین برداریم.

 

وی با بیان اینکه تربیت نیروی کار آموزش دیده از وظایف آموزش و پرورش است، عنوان کرد: هر کشوری با نیروی انسانی کارآمد می‌تواند تولید با کیفیت و قابل رقابت در عرصه‌های مختلف را عرضه کند.

 

محمودزاده بیان کرد: ۹۸ درصد از دانش‌آموزان در کشور تحت پوشش تحصیلی قرار دارند.

 

وی با اشاره به اینکه ۲۳ هدف عملیاتی در سند تحول بنیادین مربوط به نیروی انسانی است، گفت: فعالیت در آموزش و پرورش بسیار سخت، حساس و مهم بوده و مدیران باید اخلاص در اقدامات خود را در نظر بگیرند.

کد خبر 1161484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha