لزوم توجه مسئولان به بحث کمبود متخصص و پزشکان در شهرستان زیرکوه

اسحاقی گفت: از مجموعه بهداشت و درمان بیرجند درخواست داریم در قالب عدالت و عدالت محوری بحث توزیع متخصص و پزشکان را در این شهرستان هم در دستور کار خود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سلمان اسحاقی» شامگاه (۱۰ فروردین) در حاشیه بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از بیمارستان زیرکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز بازدید خوبی از مجموعه حوزه بهداشت و درمان شهرستان زیرکوه داشتیم.

 

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: درخواست داریم که جواب مکاتبات مجموعه بهداشت و درمان زیرکوه در خصوص مجموعه بهداشتی کوثر به نفع مردم صادر شود و این مجموعه در قالب تهاتر با تامین اجتماعی به مجموعه حوزه و بهداشت این شهرستان اضافه شود.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته مجوز ساخت و ردیف مستقل اعتباری بیمارستان زیرکوه گرفته شد، افزود: عملیات اجرایی این پروژه با پشت سر گذاشتن مقدمات آغاز خواهد شد و وزیر بهداشت و درمان برای شروع این عملیات حضور خواهند یافت.

 

اسحاقی در پایان به بحث کمبود متخصص و پزشکان اشاره کرد و گفت: از مجموعه بهداشت و درمان بیرجند درخواست داریم در قالب عدالت و عدالت محوری بحث توزیع متخصص و پزشکان را در این شهرستان هم داشته باشیم.

 

 

کد خبر 1161563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha