شهرداری‌ها نسبت به خط‌کشی معابر پیاده جلوی مدارس اقدام کنند

مهدوی با اشاره به بازگشایی مدارس از ۱۴ فروردین از شهرداری‌های آستارا و لوندویل خواست نسبت به خط‌کشی معابر پیاده جلوی مدارس کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«جمشید مهدوی» امروز(پنجشنبه، ۱۱ فروردین) در جلسه هماهنگی انتظام‌بخشی به مباحث ترافیکی بازگشایی تمام‌حضوری مدارس که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد،اظهارکرد: موضوع ترافیک با کمک پلیس راهور به نحوی باید مدیریت شود که مشکلی شهروندان را تهدید نکند.

 

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه هرازگاهی سرویس مدارس به یک مسئله بسیار مهم تبدیل می‌شود که نمی‌توان به راحتی آن را نادیده گرفت، افزود:‌ دانش‌آموزان فرزندان ما هستند و باید تمام توان خود را برای رفاه حال آن‌ها به کار ببندیم.

 

مهدوی با اشاره به اینکه شهرداری‌های آستارا و لوندویل طی ۴۸ سال آینده نسبت به خط‌کشی معابر پیاده جلوی مدارس اقدام و نتیجه را به فرمانداری اعلام کنند، تصریح‌کرد: حضور تاکسی‌های شهری و خطی در نخستین ساعات بازگشایی مدارس در سطح شهر و روستاهای بخش مرکزی و لوندویل الزامی است.

 

*پلیس ترافیک خیابان‌های منتهی به مدارس پرجمعیت را کنترل کند

 «سید سجاد موسوی» نیز در این جلسه،اظهارکرد: مدارس از ۱۴ فروردین باز و تمام دانش‌آموزان با رعایت بهداشت فردی، تزریق واکسن و استفاده از ماسک در کلاس درس حضور پیدا می‌کنند.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با اشاره به وجود گره‌های ترافیکی در خیابان فارابی روبه‌روی پل هوایی، خیابان امام روبه‌روی دبستان ظهیرنیا و روبه‌روی دبستان ۲۲ بهمن افزود:‌ پلیس راهنمایی و رانندگی در روز بازگشایی ترافیک خیابان‌های منتهی به مدارس پرجمعیت را کنترل کند.

 

*معاینه فنی تاکسی‌های شهری و خودروهای سرویس مدارس

«پیمان شاه علی‌زاد»، جانشین رئیس پلیس راهور شهرستان آستارا نیز در این جلسه با اشاره بر ضرورت معاینه فنی تاکسی‌های شهری و خودروهای سرویس مدارس، تصریح‌کرد: این مهم با همکاری شهرداری در ساعات غیراداری انجام می‌شود.

 

«بهزاد پیران»، مدیرعامل شرکت تاکسیرانی بندر آستارا نیز در این جلسه، تعداد خودروهای خدمات‌رسان را ۴۰۰ دستگاه دانست و اظهارکرد: از تعداد فوق، ۸۰ دستگاه خودرو به امر جابه‌جایی دانش‌آموزان اختصاص یافته است.

 

کد خبر 1161739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha