آیین غبار روبی مسجد امام رضا (ع) گندمان به مناسبت ماه رمضان برگزار شد

زمانی گفت: مراسم غبار روبی و عطر افشانی مسجد امام رضا (ع) گندمان به منظور آمادگی و برای ورود به ماه مبارک رمضان هرساله به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «آفرینش» برگزار می شود.

«عذرا زمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مراسم غبار روبی و عطر افشانی مسجد امام رضا (ع) گندمان به منظور آمادگی و برای ورود به ماه مبارک رمضان هرساله به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «آفرینش» برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «آفرینش» مسجد امام رضا (ع) شهر گندمان ادامه داد: در مراسم غبار روبی و عطر افشانی مسجد امام رضا (ع) گندمان که به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «آفرینش» برگزار شد، هیئت‌ امنا، مردم و بسیج مسجد نیز همکاری کردند.

 

وی، نظافت و شست‌ و شوی مسجد، فضاسازی و آراسته سازی محیط داخلی و بیرونی مسجد و نصب ادعیه رمضان را از اقدامات اعضای کانون فرهنگی هنری «آفرینش» مسجد امام رضا (ع) شهر گندمان در غبارروبی و عطرافشانی مساجد عنوان کرد.

 

زمانی گفت: برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مراسم های مناسبتی ماه مبارک رمضان، همکاری در برگزاری شب های احیا از جمله برنامه های کانون فرهنگی هنری «آفرینش» مسجد امام رضا (ع) شهر گندمان در طول ماه مبارک رمضان است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «آفرینش» مسجد امام رضا (ع) شهر گندمان ادامه داد: مسجد پایگاه اصلی عبادت و توجه به پاکیزگی و نظافت آن، برای حضور مؤمنان روزه دار به ویژه جوانان و نوجوانان موثر بوده که در این راستا غبارروبی و عطرافشانی مساجد از سنت ‌های پسندیده دینی است.

 

کد خبر 1162097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha