حمایت دادگستری گلستان از شرکت های دانش بنیان/ شرکت های دانش بنیان از حمایت های حقوقی بهره مند می شوند

آسیابی گفت: از همه ظرفیت ها و اختیارات قانونی خود برای حمایت از فعالان عرصه دانش بنیان استفاده می کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، «حیدر آسیابی» با اشاره به رهنمودهای نوروزی رهبر معظم انقلاب گفت: اولویت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان نیز امسال بیشتر بر واحدهای دانش بنیان متمرکز خواهد بود.

 

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: در بازدیدی که پارسال از شرکت های دانش بنیان استان داشتیم در نشست با مسئولان  پارک علم و فناوری استان برای کمک به حل مشکلات حقوقی و قضایی فعالان این حوزه، اعلام آمادگی کردیم.

 

وی ادامه داد: امسال هم در نخستین گام در نشست با فعالان این حوزه، مشکلات و موانع  پیش روی شرکت های دانش بنیان را اولویت بندی و برای رفع آن در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، اقدام می کنیم.

 

آسیابی افزود: پارک علم و فناوری استان هم می تواند اقدامات قضایی و حقوقی که نیاز دارد تدوین کنند تا در قالب یک تفاهم نامه دو جانبه  این برنامه ها را در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان دنبال کنیم.

 

وی گفت: این آمادگی در استان وجود دارد تا شعب ویژه با حضور قضات آشنا به فضای مجازی و حوزه کسب و کار در دادسراها ، دادگاه ها و محاکم تجدیدنظر استان برای رسیدگی تخصصی به پرونده های این حوزه اختصاص دهیم.

 

آسیابی افزود: از همه ظرفیت ها و اختیارات قانونی خود برای حمایت از فعالان عرصه دانش بنیان  استفاده می کنیم.

 

کد خبر 1162108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha