همدلی و دوری از اختلاف پیشرفت گلستان را در پی دارد/ همه مسئولان  برای تحقق شعار سال تلاش کنند

زنگانه گفت: اتحاد، انسجام، همدلی و دوری از اختلاف موجب تسریع در پیشرفت گلستان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی محمد زنگانه» امروز (یکشنبه 14 فروردین) در نخستین جلسه شورای اداری استان گفت: اتحاد، انسجام، همدلی و دوری از اختلاف موجب تسریع در پیشرفت گلستان می شود و می توان با همراهی همه دلسوزان و مدیران غیرتمند زمینه رشد استان را فراهم کرد.

 

استاندار گلستان افزود: همراهی همه مسئولان به خصوص نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم در مجلس و مدیران دستگاه ها در زمینه های مختلف توسعه استان قابل تقدیر است.

 

وی با بیان اینکه با وجود افزایش ۵۰ درصدی ورود مسافران در استان میزان تصادفات کنترل شد، گفت: با همت ستاد تنظیم بازار قیمت کالاهای اساسی مدیریت شد و خوشبختانه مردم با مشکلی مواجه نشدند.

 

زنگانه با اشاره به شعار سال، تاکید کرد: همه مسئولان باید تلاش کنند تا فرمان مقام عظمای ولایت مبنی بر «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» محقق شود.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه سفرهایی از جمله سفر بسیار مهم ریاست جمهوری به استان باعث شد تا درآمد سرانه خانوار گلستانی رشد کند، گفت: کاهش دهک های کمتر برخوردار در ۷۰ درصد جمعیت روستایی و ۴۰ درصد جمعیت شهری فراهم شد.

 

وی افزود: باید به عنوان چشم انداز تا افق ۱۴۰۴، درآمد خانواده های گلستانی به میانگین کشور برسد و برای این کار باید درآمد ناخالص استان را از ۵۶ هزار میلیارد تومان به ۱۱۲ هزار میلیارد تومان برسانیم و برای اینکار باید بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان صورت گیرد.

 

زنگانه اظهارداشت: راه اندازی صندوق پیشرفت و توسعه در استان زمینه رشد و رفع برخی مشکلات را فراهم می کند.

 

وی تاکید کرد: همه مدیران دستگاه های اجرایی در تدوین برنامه های ۳۰ گانه بخشی همکاری کنند و به عنوان نمونه سند دامپروری استخراج شده است.

 

استاندار گلستان با اشاره به مصوبات ارزشمند سفر رئیس جمهور به استان، گفت: اعتباری بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان که ۱۲ هزار میلیارد تومان آن در حوزه عمرانی، ۱۳ هزار میلیارد تومان در حوزه تسهیلات تقویت تولید و ۴۵۰ میلیون یورو برای سیکل ترکیبی نیروگاه برق علی آباد کتول در یان سفر مصوب شده است.

 

کد خبر 1162140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha