دیدار و نشست فرماندهان پایگاه های مقاومت تابعه بخش لاهرود با فرمانده جدید سپاه شهرستان مشگین شهر

دیدار و نشست مسئولان، اعضای شورا، فرماندهان پایگاه های مقاومت تابعه بخش لاهرود با فرمانده جدید سپاه شهرستان مشگین شهر در محل سالن جلسات سپاه مشگین شهر انجام پذیرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، دیدار و نشست صمیمی اعضای شورای اداری، معتمدین، اعضای شورای اسلامی و هیئت امنا و دهیاران و فرماندهان پایگاه های مقاومت تابعه بخش لاهرود با فرمانده جدید سپاه پاسداران شهرستان مشگین شهر جناب سرهنگ اختری در محل سالن جلسات سپاه مشگین شهر انجام پذیرفت.

 

در این دیدار «عادل نادری» بخشدار لاهرود، ضمن تبریک انتصاب سرهنگ یوسف اختری به عنوان فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر، مردم منطقه لاهرود را ولایتمدار و مومن و انقلابی خواند و گفت: مردم منطقه لاهرود با ۱۳۶ شهید و ۲۰۰ آزاده و ۵۰۰ رزمنده، پشتیبانی و حمایت خود را از انقلاب و نظام و رهبری اثبات کرده اند.

 

در ادامه این دیدار، سرهنگ «یوسف اختری» با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمتان و صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند، گفت: برای رفع محرومیت و بهبود کیفیت زندگی مردم نیازمند دیدگاه انقلابی و مدیریت جهادی هستیم.

 

فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر، شناسایی فقرا و نیازمندان و خدمت رسانی به آنان و رفع محرومیت را مهم ترین وظیفه سپاه و بسیج دانست و تلاش مضاعف همگانی، مسئولان و بسیجیان و مردم در این زمینه را خواستار شد.

کد خبر 1162526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha