محافل جزءخوانی قرآن کریم در مساجد برپا شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از برپایی محافل جزءخوانی قرآن کریم به همت فعالان کانون های مساجد همزمان با ماه پرفیض رمضان در مساجد استان خبر داد.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محافل جزءخوانی قرآن کریم به همت فعالان کانون های مساجد همزمان با ماه پرفیض رمضان در مساجد استان برپا شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: توجه به برنامه های قرآنی از مهمترین اولویت های برنامه فعالان کانون های مساجد است که طبق سنوات قبل صورت می گیرد.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تفسیر و تدبر در قرآن کریم و تبدیل مساجد به پایگاه قرآنی باید جزو اولویت قرار گیرد که فعالان کانون های مساجد این مسئله را در فعالیت های خود قرار داده است.

 

آمون ادامه داد: ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن است و باید زمینه انس با این کتاب آسمانی برای اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان فراهم شود.

 

وی خاطر نشان کرد: جلسات تفسیر و تدبر و آموزش روان خوانی و روخوانی قرآن کریم نیز از دیگر برنامه های آموزشی و تربیتی است که به همت فعالان کانون های در مساجد منتخب استان به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: ترویج معارف قرآن کریم در سطح جامعه یک وظیفه عمومی است و فعالان کانون های مساجد برنامه های خاصی به همین مناسبت تدارک دیده اند.

 

کد خبر 1162581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha