توزیع ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی در رزمایش مؤمنانه سپاه ثارالله به مناسبت ماه مبارک رمضان

همزمان با روزهای آغازین ماه مبارک رمضان، سپاه ثارالله استان اقدام به برگزاری رزمایش کمک های مؤمنانه با توزیع ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، دوشنبه(15 فروردین) در رزمایش کمک های به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: امروز حکمت فرمایش مقام معظم رهبری به عنوان مُبدع این رزمایش بیشتر مشخص است.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه طی دو سال کرونا وقفه ای در برگزاری این رزمایش از سوی سپاه ایجاد نشد؛ اظهار کرد: در سال جاری فرمانده کل سپاه و بسیج، این امر را به صورت جدی تر پیگیری می کند.

 

 

 

وی با اعلام توزیع 40 هزار بسته کمک معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط سپاه و بسیج استان؛ ارزش هر بسته غذایی را 600 هزار تومان اعلام کرد که ظرف 24 ساعت آینده در میان خانواده های شناسایی شده و با حفظ کرامت آنان در شهرستان های مختلف توزیع می شود.

 

 

سردار معروفی محتویات این بسته را 10 کیلو برنج، دو عدد مرغ منجمد، روغن، رب گوجه، حبوبات و ماکارونی دانست و افزود: 30 هزار بسته دیگر نیز در دست تهیه است و مراحل بعدی رزمایش احتمالاً در عید فطر و ایام سوم خرداد انجام می شود.

 

 

 

وی اظهار کرد: از آنجا که بدخواهان انقلاب و کج اندیشان، بعضاً این کار بزرگ را زیر سئوال قرار می دهند، لیست توزیع بسته ها را شهرستان به شهرستان مشخص کردیم.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: بهترین زمان انفاق ماه مبارک رمضان است لذا درخواست داریم کسانی که دل در گرو مردم و انقلاب و اسلام دارند، بریا خود سبد انفاق تعریف کنند و تأکید ما بر حضور خیرین و واقفین و کارمندان ادارات و هر کسی است که می تواند در این امر مشارکت کند و مهم هم نیست به اسم چه ارگانی باشد مهم این است کمک ها به دست مردم برسد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان هم با بیان اینکه خداوند در ماه مبارک رمضان هر عمل خیری را چند برابر می کند؛ بر کمک به ایتام و نیازمندان و فقرا تأکید کرد و گفت: اولین توصیه این است خیرین حتماً در این ماه نیازمندان را فراموش نکنند و به امام علی اقتدا کرده و این سنت حسنه را انجام دهند.

 

 

وی از اقدام ارزشمند سپاه و بسیج استان در گسیل دادن کمک های معیشتی به سراسر استان قدردانی کرد.

 

کد خبر 1162674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha