دومین دوره مسابقه کشوری فصل بندگی در ملایر همزمان با ماه مبارک رمضان

یارمحمدی گفت: دومین دوره مسابقه بزرگ قرآنی فصل بندگی توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر همزمان با ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

«ایرج یارمحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان درملایر گفت: با توجه به ضرورت توجه ويژه به مفاهيم و تفسير قرآن كريم و اهميت تدبّر در آيات قرآن در ماه مبارك رمضان ، كانون قرآن اداره تبليغات اسلامي شهرستان ملاير با عنایت به تجربه موفق سال گذشته در برگزاری مسابقه ماه مبارک رمضان و استقبال بیش از22 هزار  نفر از سراسر کشور اقدام به برگزاري طرح بزرگ كشوري مسابقه تفسير قرآن كريم تحت عنوان " مسابقه فصل بندگي2 " کرده است.

 

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: براساس اين طرح علاقمندان جهت شركت در مسابقه بايد فايل صوتي تفسير قرآن استاد حاج مهدي ابوالقاسم را استماع يا دانلود  و پس از آن با ورود به قسمت مسابقه بعد از ثبت اطلاعات و مشخصات خود به سه سوال تستي كه در سايت بارگزاري شده است در مدت 10 دقيقه پاسخ دهند.

 

وی افزود: سوالات مسابقه به همراه فایل مورد نظر تا روز عید فطر بر روی سایت قرار دارد تا در صورت عدم دسترسی به سایت یا اینترنت زمان لازم برای شرکت در مسابقه وجود داشته باشند.

یار محمدی افزود: سوالات هر روز از ساعت 9 صبح در سایت قرار گرفته و علاقمندان تا روز عید فطر فرصت دارند به سوالات پاسخ دهند.

 وی گفت: علاقمندان برای شرکت در مسابقه فصل بندگی که همراه با جوایز ارزنده ای خواهد بود  می توانند به سایت

www.idomalayer.ir مراجعه کنند و  در صورت داشتن سوال و جهت کسب اطلاعات بیشتر در روزهای اداری با شماره 08133350001 داخلی 2 کانون قرآن تماس حاصل کنند.

وی گفت:  نتایج مسابقه و نفرات برتر حداکثر تا یک هفته بعد از عید فطر روی سایت قرار می گیرد.

وی در ادامه به سایر برنامه‌های قرآنی این اداره در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقه قرآنی ویژه کارکنان دولت، برگزاری مسابقات  اذان و مکبری و صحت قرآئت نماز (روستایی)برگزاری مسابقات اذان و مکبری در شهر ملایر از دیگر برنامه های این اداره در ایام ماه مبارک رمضان است.

  یار محمدی   به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مساجد شهر و روستا  و برگزاری کرسی تلاوت در مساجد شاخص شهرستان اشاره کرد و افزود:برگزاری گردهمایی فعالان قرآنی شهرستان همراه با برنامه های قرآنی و صرف افطاری و  مراسم تجلیل از قاریان و سخنرانان  طرح کرسی تلاوتنیز از دیگر برنامه های این اداره در ماه مبارک رمضان است.

   ویاز برگزاری کلاسهای حضوری و مجازی قرائت  قرآن کریم در این ایسام خبر داد و تصریح کرد: برگزاری جزء خوانی قرآن در مساجد شهر و روستا (سه مسجد به صورت شاخص) برگزاری کلاسهای حفظ قرآن کریم، ختم قرآن کریم به صورت مجازی، مسابقات متنوع قرآن و  اجرای طرح کمکهای مومنانه توسط خانه های قرآن و موسسات قرآنی را نیز از دیگر برنامه های قرآنی این اداره در ماه رمضان دانست. ب

 وی هماهنگی جهت پخش تلاوت قرآن و ادعیه ماه مبارک و اذان و سخنرانی های مذهبی  در بازار و حتی المقدور از طریق رادیوی تاکسی ها و اتوبوس های درون شهری و ...فروشگاه های زنجیره ای، اجرای برنامه های متنوع قرآنی در فضای مجازی و  برپایی نمایشگاه قرآنی در دهه آخر ماه رمضان با هدف عرضه محصولات فرهنگی قرآنی و برپایی غرفه صحت قرائت نماز،   اعزام قاری به مراکز و جلسات قرآنی جهت تلاوت قرآن و   اعزام مربی قرآن به جلسات جهت آموزش قرآن را نیز از دیگر برنامه های قرآنی این اداره در ماه رمضان امسال برشمرد.

 

کد خبر 1162693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha