طرح های ورزشی جدید، سرانه فضای ورزشی دانش آموزی را به نیم متر می رساند

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش فاروج گفت: سه طرح ورزشی جدید از منابع استانی به فاروج اختصاص یافته که با ساخت آن، سرانه فضای ورزشی دانش آموزی شهرستان به نیم متر می رسد.

«محمد صنعتی»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج اظهارکرد: ایجاد دو زمین چمن مصنوعی و ساخت یک سالن ورزشی در حوزه دانش آموزی به شهرستان اختصاص یافته است.

 

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش فاروج بدون اشاره به رقم اعتبار این طرح ها گفت: زمین چمن مصنوعی در روستای چری و شهر تیتکانلو  و سالن ورزشی دخترانه در فضای مدرسه روستای مایوان ساخته می شود.

 

وی با اشاره به فضاهای موجود ورزشی دانش آموزی شهرستان افزود: چهار سالن ورزشی در سطح مدارس یا فضای غیر آموزشی ساخته شده که دانش آموزان از آن استفاده می کنند.

 

صنعتی گفت: پیش از این دو زمین چمن مصنوعی نیز در  مدرسه امام خمینی(ره) و نیک پی ساخته شده که  علاوه بر استفاده دانش آموزی، در ساعت های مشخصی به استفاده عموم هم می رسد.

 

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش فاروج افزود: ساخت استخر دانش آموزی فاروج با یک هزار و 416 مترمربع  مساحت و بخش های سونا، جکوزی و یک سالن بدنسازی در سال 90 آغاز شد و در دهه فجر سال 98 به بهره برداری رسید که با توجه به شرایط ناشی از کرونا تعطیل است.

 

سال 97 ایجاد زمین چمن مصنوعی برای مدارس در قالب طرح معاونت تربیت‌ بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش مبنی بر ساخت 110 زمین چمن مصنوعی برای ورزش دانش‌آموزان شهرستان ها اطلاع رسانی شد.

 

کد خبر 1162739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha