برگزاری سلسله مباحث احکام، اخلاق و تفسیر قرآن کریم در مسجد جامع شهر ایلام

سلسله مباحث احکام، اخلاق و تفسیر قرآن کریم همزمان با ایام ماه مبارک رمضان با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در مسجد جامع شهر ايلام برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام « علی چراغي پور» امروز (15 فروردین)  در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: سلسله مباحث احکام، اخلاق و تفسیر قرآن کریم با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام هر روز همزمان با نماز ظهر و عصر در مسجد جامع شهر ایلام برگزار می شود.


 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از عموم مردم به ویژه مدیران و اعضای کانون های جهت حضور پر رنگ و استفاده از مباحث این جلسات دعوت کرد.
 

 

وی یادآور شد: در راستای فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و اینکه هر مسجد یک پایگاه قرآنی شود، ستاد فهما ویژه برنامه های مختلف قرآنی در سطح کانون های مساجد برنامه ریزی و اجرا خواهد کرد.
 

 

حجت الاسلام چراغی پور در ادامه با اشاره به اهمیت تلاوت قرآن و توجه به مفاهیم و مضامین این کتاب آسمانی، ابراز کرد: قرآن کریم تضمین کننده رستگاری انسان در دو جهان و مشعل  هدایت انسان برای رهایی از جهل و نادانی به سمت نور و روشنایی خواهد بود.
 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام انس با قرآن کریم را موجب عاقبت به خیری انسان دانست و عنوان کرد: امروز وظیفه متولیان فرهنگی جاری نمودن این کتاب آسمانی و آموزه های آن در بین اقشار مختلف جامعه  به ویژه جوانان و نوجوانان است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این راستا با جذب  اقشار مردم به سمت و سوی مساجد و توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی نقش تاثیر گذاری می توانند ایفا نمایند.

کد خبر 1162952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha