اقدامات دولت در زمینه رفع مشکلات خوزستان

خلیلیان با اشاره به مشکلات خوزستان از سال گذشته گفت: دولت انقلابی از بدو ورود خود اقدامات خوبی را از قبیل تامین آب‌شرب، شبکه دفع فاضلاب و تخصیص اعتبارات صورت داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» عصر امروز (سه‌شنبه ۱۶ فروردین) در آئین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری خوزستان اظهار کرد: خوزستان از نظر نقشی که در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به عنوان دروازه ورود تشیع دارد، استانی خاص و ویژه است.

 

استاندار خوزستان با اشاره به نقش استان در ابعاد مختلف کشور افزود: استان خوزستان تامین کننده ۴٠ درصد بودجه عمومی کشور است از این رو جایگاه مهمی را در کشور دارد.

 

وی با اشاره به مشکلات خوزستان از سال گذشته اضافه کرد: دولت انقلابی از بدو ورود خود اقدامات خوبی را از قبیل تامین آب‌شرب، شبکه دفع فاضلاب و تخصیص اعتبارات صورت داده است.

 

خلیلیان عنوان کرد: حل مشکلات شرکت هفت تپه و قرار گرفتن این شرکت در مسیر درست تا رسیدن به سودآوری در سال آینده از حمله توجهات دولت انقلابی به خوزستان است.

 

وی اذعان کرد: اجرای پروژه‌های مختلف در قالب مصوبات سفر و اختصاص ۳۶ هزار میلیارد تومان به خوزستان، ۲۰ هزار میلیارد تومان برای توسعه سرمایه‌گذاری و هشت هزار میلیارد تومان هم برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به منظور حمایت از تولید و ازدواج جوانان نیز از دیگر اقدامات دولت انقلابی برای خوزستان است.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه در شورای تامین زحمات بسیاری را از سوی رئیس کل دادگستری استان و دادستان عمومی انقلاب شاهد بودیم ابراز کرد: مبارزه با اشرار با هم‌افزایی خاص در شهرستان‌ها صورت گرفت و با کمک نیروی انتظامی و سپاه پاسداران یک هزار و ۴۵٠ نفر از اشرار دستگیر و روانه زندان شدند.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی اردوگاه ماده ۱۳ برای جمع‌آوری معتادان متجاهر بیان کرد: حدود سه هزار نفر معتاد متجاهر در استان وجود دارد که با فعال شدن این اردوگاه آنها به محل اردوگاه منتقل می‌شوند.

 

خلیلیان در پایان با تقدیر از زحمات رئیس کل دادگستری استان و دادستان یاد آور شد: این عزیزان با روحیه انقلابی در جهت حفظ امنیت استان همواره همراه ما بودند و فعالیت‌های ارزنده‌ای داشتند.

 

کد خبر 1163043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha