آیین جزء خوانی قرآن کریم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود

شاه قلیان گفت: آیین جزء خوانی قرآن کریم از ابتدای ماه مبارک رمضان روزانه به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «آیت الله کاشانی» و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر فرخشهر برگزار می شود.

«مهدی شاه قلیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: آیین جزء خوانی قرآن کریم از ابتدای ماه مبارک رمضان روزانه به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «آیت الله کاشانی» در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر فرخشهر برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «آیت الله کاشانی» مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر فرخشهر ادامه داد: امسال نیز با توجه به شرایط موجود مراسم جز خوانی قرآن کریم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: این مراسم معنوی همه روزه با تلاوت قاریان عضو کانون فرهنگی هنری «آیت الله کاشانی» شهرکرد به ‌صورت برخط در شبکه ‌های مجازی نیز برای استفاده سایر اعضای کانون که امکان حضور در این مراسم را ندارند پخش می‌شود.

 

شاه قلیان با اشاره به اینکه آیین جزء خوانی قرآن کریم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در ۲ بخش خواهران و برادران برگزار می شود گفت: این مراسم معنوی همه روزه ساعت ۱۱ صبح ویژه خواهران و ساعت ۱۸ و ۳۰ عصر ویژه برادران برنامه ریزی شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «آیت الله کاشانی» مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر فرخشهر ترویج معارف دینی و قرآنی، جذب هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان و جوانان به سه رکن مسجد، نماز و قرآن و استفاده بهینه از ظرفیت مساجد را از اهداف برنامه های پیش بینی شده توسط کانون فرهنگی هنری «آیت الله کاشانی» عنوان کرد.

 

وی بابیان اینکه برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و حضور بیشتر مردم در مسجد برگزار می شود گفت: قرآن، کتاب الهى و وسیله نجاتى است که از طرف خداوند براى هدایت و تکامل انسان ‌ها نازل شده و با عمل کردن به دستورات آن رستگار و سعادتمند شویم.

 

کد خبر 1163109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha