مشارکت همه دستگاه های اجرایی در برگزاری کنگره شهدای استان ضروری است

زیویار با اشاره به برگزاری کنگره ۶ هزار و ۵۴۴ شهید استان، گفت: همه دستگاه های اجرایی موظف به همکاری در این زمینه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فرهاد زیویار» امروز در جلسه  هماهنگی ستاد کنگره ملی شهدای لرستان با اشاره به برگزاری مقدمات کنگره شهدای استان، اظهار داشت: تاکنون اقدامات خوبی در زمینه برگزاری کنگره شهدای استان انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز جامعه دستاورد خون پاک شهیدان است، افزود: مشارکت همه دستگاه ها جهت برگزاری باشکوه کنگره شهدای استان ضروری است.

 

استاندار لرستان ادامه داد: همه اینها در مقابل کاری که شهدا انجام داده‌اند ناچیز است چراکه هر چه انجام دهیم در مقابل ایثار و جانفشانی شهدا در راه خدا و برای این مرز و بوم، قابل مقایسه نیست.

 

زیویار خاظرنشان کرد: به همین منظور برنامه هایی در دست اقدام است تا این کنگره اوایل سال ۱۴۰۲ برگزار شود که امید می رود عملکرد موفق و قابل قبولی در این زمینه ثبت شود.

 

وی تصریح کرد: در این راستا کمیته های مختلف موظف به انجام ماموریت‌هایی شدند و بنا شد بر اساس ظرفیت دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی استان مانند سپاه ، بسیج، روحانیون و مجموعه دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی، اقدامات مختلفی صورت گیرد.

 

زیویار اذعان داشت: به منظور افزایش سرعت و کیفیت کار و انجام دقیق مسوولیت های واگذار شده، فاصله زمانی برگزاری جلسات از سه ماه به یک ماه تا ۴۵ روز کاهش یافته است.

 

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت تامین منابع مالی و اعتبارات مورد نیاز برای برگزاری کنگره گفت: با ابتکاراتی که انجام خواهد پذیرفت و با مشارکت بخش دولتی ، غیردولتی و ظرفیت خیرین، اعتبارات لازم تامین شده است.

 

کد خبر 1163179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha