لزوم تمرکز ویژه بر ایجاد اشتغال دانش بنیان در بخش کشاورزی و دامپروری در ورامین

فرماندار شهرستان ورامین گفت: تمرکز ویژه بر ایجاد اشتغال دانش بنیان در بخش کشاورزی و دامپروری شهرستان ورامین یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ورامین به ریاست فرماندار ورامین و با حضور فیروزی معاونت برنامه ریزی و مالی و روسای ادارات و نهاد ها برگزار شد .

مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین در این جلسه گفت: موضوع اشتغال جزء اصلی ترین و مهمترین مسئله کشور و شهرستان می‌باشد و باید همه‌ دستگاه ها با برنامه ریزی و جذب منابع و سرمایه گذار در خصوص ایجاد اشتغال و به خصوص اشتغال دانش بنیان تلاش کنیم.

درویشی با اشاره به اولویت بندی در بحث اشتغال اظهار داشت : اولویت های شهرستان ورامین در حوزه اشتغال باید مشخص شود و بودجه و برنامه ریزی ها در جهت مزیت های نسبی  شهرستان سرمایه گذاری شود تا نتایج بهتری حاصل شود.

فرماندار ورامین افزود : در بحث اشتغال باید کارگروه تخصصی با حضور دستگاه ی تخصصی تشکیل و با شناخت ظرفیت ها  و برنامه ریزی در حوزه اشتغال، هم افزایی و اولویت بندی انجام شود تا نتایج بهتری حاصل شود .

درویشی با اشاره به پیگیری تحقق اعتبارات از سوی مسئولین ادارات گفت : در سال جدید مسئولین ادارات باید در جهت تحقق اعتبارات ابلاغی و همچنین جذب اعتبارات مازاد تلاش کنند.

فرماندار ورامین با اشاره به قطب کشاورزی بودن شهرستان ورامین در استان تهران گفت : با توجه به شعار سال تاکیدات مقام معظم رهبری بر امر اشتغال به ویژه اشتغال دانش بنیان ،باید تمرکز ویژه ای جهت ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی و دامپروری با استفاده از ظرفیت نخبگانی و دانش بنیان کرد و شهرستان ورامین باید پیشرو در امر استفاده از ظرفیت های دانش بنیان در بخش کشاورزی و دامپروری در استان تهران باشد .

کد خبر 1163649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha