مسیر «سرایان تا سه راهی زنگویی» تا ۲ ماه آ‌ینده زیر بار ترافیک می رود

استاندار خراسان جنوبی به اجرای باند دوم مسیر «سرایان تا سه راهی زنگویی» و آماده شدن زیرساخت های آن اشاره کرد و گفت: تا ۲ ماه آینده این مسیر زیر بار ترافیکی خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، استاندار خراسان جنوبی ظهر امروز (۱۹ فروردین) با حضور سرزده در جمع نمازگزاران جمعه سرایان، ماه رمضان را دانشگاه خودسازی توصیف کرد و بر استفاده از فرصت های ناب این ماه تاکید کرد.

 


«جواد قناعت» با اشاره به شعار سال و صفات دولت بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، مهمترین ویژگی دولت را تغییر در ریل گذاری و چرخش گفتمان انقلابی براساس معیارها و آموزه های ناب اسلامی و در صحنه بودن مسئولان بر اساس ظرفیت ها و توانمندی های داخلی توصیف کرد.

 


وی سیگنال های مطلوبی در زمینه صدور و فروش نفت و برگشت پول آن به کشور، آزادسازی منابع بلوکه شده در برخی از کشورها علی رغم ادامه دار بودن مباحث برجام را نشان از اتخاذ سیاست های مطلوب درون زا و برون زای دولت با اعتماد به جوانان در مدت کوتاه استقرار برشمرد.

 


استاندار خاطرنشان کرد: تا دو ماه آینده در اولین فرصت طی سفر رسمی و برنامه ریزی شده در شهرستان سرایان حضور و مشکلات این شهرستان را بررسی خواهد کرد.

 


وی اظهار امیدواری کرد تا این سفر مصوبات خوبی برای مردم شهرستان سرایان به همراه داشته باشد.

 


بر اساس این گزارش، سفر غیر رسمی استانداری خراسان جنوبی در اولین جمعه ماه مبارک رمضان به شهرستان سرایان با استقبال امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان در محل پارک منابع طبیعی خلیج فارس سرایان همراه شد.

 


قناعت و هیئت همراه در ابتدای حضور در شهرستان سرایان از عملیات اجرایی پروژه باند دوم محور «سرایان _سه راهی روم» بازدید و در روند اجرای این طرح قرار گرفت.

 


استاندار در جریان بازدید از عملیات اجرایی محور شریانی «سرایان- سه راهی روم» گفت: در عبور از این مسیر وضعیت موجود آن را با توجه به حجم تردد و ترافیکی مناسب ندیدم. با پیگیری های انجام شده و دریافت مجوزهای لازم از تهران در بهمن ماه ۱۴۰۰، عملیات اجرایی پروژه شتاب گرفته است.

 


وی به اجرای باند دوم این مسیر از «سرایان تا سه راهی زنگویی» و آماده شدن زیرساخت های آن اشاره کرد و افزود: تا ۲ ماه آینده این مسیر زیر بار ترافیکی خواهد رفت و عملیات روکش آسفالت باند قدیم مسیر نیز در دست اقدام است.

 


استاندار خراسان جنوبی همچنین از پروژه توسعه بیمارستان ۳۲ تختخوابی امام علی (ع) به ۶۴ تختخوابی بازدید و دستوراتی در جهت تسریع در اجرای این پروژه صادر کرد.

 


در این بازدید استاندار با حضور در بخش دیالیز این بیمارستان، مشکلات بیماران دیالیزی و نیز کمبود فضای فیزیکی این بخش را از نزدیک بررسی کرد و دستور افزایش دو تخت به بخش دیالیز و نیز تمهیداتی در خصوص تهیه مکانی مناسب برای بخش دیالیز را صادر کرد.

 


استاندار همچنین در ادامه از پروژه کلنیک پزشکان تخصصی ایثار بیمارستان سرایان بازدید و اظهار امیدواری کرد با تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز آن توسط دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تا چند ماه آینده شاهد افتتاح این کلینیک باشیم.

 


برنامه عصر سفر استاندار شرکت در جلسه شورای تامین شهرستان در محل فرمانداری سرایان پیش بینی شده است و بازدید و سرکشی از خانواده شهید ساعدی در برنامه سفر استاندار بعد از افطار می باشد.

 

 

در پایان نماز جمعه استاندار و مدیران کل در جمع مردمی نمازگزاران حضور و مشکلات آنان را به صورت فردی و گروهی استماع و دستورات لازم را در رفع آن صادر کردند.

 

 

 

 

کد خبر 1163734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha