انتقاد امام جمعه سنندج از گران بودن لوازم خانگی و هزینه‌های دارو و درمان

امام جمعه سنندج از گران بودن لوازم خانگی و هزینه‌های بالای دارو درمان انتقاد کرد و خواستار توجه مسئولان به این موضوع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: قیمت سرسام‌آور اجناس مختلف در بازار و عدم نظارت کافی در این خصوص، شرایط اقتصادی را برای مردم سخت کرده است و افزایش افسارگسیخته قیمت اجناس و عدم نظارت کافی فشار بر مردم را مضاعف کرده است.

 

 

وی از گران بودن لوازم خانگی و هزینه‌های بالای دارو و درمان انتقاد کرد و خواستار توجه مسئولان به این موضوع شد.

 

 

امام جمعه سنندج افزود: بازار با شعار و پشت میزنشینی کنترل نمی‌شود، قیمت لوازم خانگی آنقدر افزایش یافته که کسی توان خرید آن را ندارد و نیاز است مسئولان نظارت بیشتری بر قیمت اجناس در بازار داشته باشند.

 

 

ماموستا رستمی اضافه کرد: امیدواریم همانطور که دولت سیزدهم وعده حل مشکلات مردم را داده و در این راه آستین همت بالا زده است شاهد نظارت دقیق متولیان بر بازار و مهار گرانی ها باشیم.

 

 

وی همچنین خواستار حمایت ثروتمندان و خیرین از فقرا و نیازمندان شد و گفت: هر کسی در حد توان باید برای کمک به نیازمندان و محرومین جامعه تلاش کند و دولتمردان نیز با برنامه‌ریزی مناسب زمینه رفع مشکلات را فراهم سازند.

 

 

 

محکوم کردن اقدام تروریستی تکفیری‌ها و به شهادت رساندن روحانیون جهادگر در مشهد

 

 

امام جمعه سنندج همچنین اقدام تروریستی تکفیری‌ها و به شهادت رساندن روحانیون جهادگر در مشهد مقدس را محکوم کرد و یادآور شد: جان انسان آنقدر با ارزش است که اگر فردی کسی را حتی با اشاره تهدید کند، مورد غضب پروردگار قرار می‌گیرد.

 

 

ماموستا رستمی اظهار کرد: جامعه بشریت باید به خود بیایند چرا باید خون مسلمانان به ناحق و با زبان روزه و آن هم در حرم مطهر رضوی ریخته شود.

 

 

وی خاطرنشان کرد: کسانی که مسلمانان را تهدید کنند و عمدا خون آنان را یریزند، مورد غضب و نفرین پروردگار قرار می‌گیرند و سخت‌ترین عذاب در انتظارشان خواهد بود.

کد خبر 1163805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha