دریافت ۴۷ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال وام جهت آزادی مددجویان دیه

روحانی‌منش از ۵۳ میلیارد و ۵۷۶ میلیون و ۱۵۱ هزار ریال کمک پرداختی برای پرونده‌های مالی و دیه خبر داد و افزود: ۴۷ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال از بانک‌های ملت، ملی، تجارت و صادرات برای آزادی مددجویان وام دریافت شده است.

«یدالله روحانی‌منش» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در همدان با اشاره به اقدامات ستاد دیه استان در سال ۱۴۰۰ گفت: در این مدت ۲۷۵ زندانی آزاد شد که ۲۴۵ نفر تا پایان بهمن‌ماه و ۳۰ نفر در اسفندماه بوده است.

 

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان افزود: مبلغ بدهی این مددجویان را ۷۱۰ میلیارد و ۱۸۸ میلیون و ۵۵۹ هزار ریال دانست و گفت: این مبلغ تا بهمن‌ماه ۶۳۱ میلیارد و ۹۵۹ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال بود و اسفندماه نیز ۷۸ میلیارد و ۲۲۸ میلیون و ۶۷۹ هزار ریال شد.

 

وی با بیان اینکه تعداد پرونده‌های دیه ۸ مورد بود افزود: از ۱۷۵ پرونده مالی، ۱۵۴ مورد تا پایان بهمن‌ماه و ۲۱ مورد اسفندماه را شامل می‌شد.

 

وی با اشاره به ۶۲ پرونده مهریه که ۵۸ مورد متعلق به بهمن‌ماه و چهار مورد اسفندماه است خاطرنشان کرد: ۲۹ مورد پرونده نفقه داشتیم.

 

روحانی‌منش از آزادی ۲۶۴ زندانی مرد و ۱۱ زندانی زن خبر داد و گفت: ۲۳۶ مرد تا پایان بهمن‌ماه و ۲۸ مرد در اسفندماه و ۹ زن تا پایان بهمن‌ماه و دو زن اسفندماه آزاد شدند.

 

وی با اشاره به اخذ مبلغ ۱۲۸ میلیارد و ۳۴۴ میلیون و ۳۱۹ هزار ریال رضایت از شکات توسط ستاد دیه بیان کرد: شکات تا پایان بهمن‌‌ ۹۶ میلیارد و ۷۳۸ میلیون و ۹۹۴ هزار ریال و اسفندماه ۳۱ میلیارد و ۶۰۵ میلیون و ۳۲۵ هزار ریال بخشیدند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1163947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha