تولید دانش بنیان را فقط با شعار برگزار نکنیم

نماینده مردم کوه چنار و کازرون در مجلس با بیان اینکه تولید دانش بنیان را فقط با شعار برگزار نکنیم، گفت: وجدان کاری و انضباط اجتماعی و اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

فریدون عباسی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به شعار تولید دانش بنیان اشتغال آفرین گفت: ما نباید این موضوع را فقط با شعار برگزار کنیم این فرمایش مقام معظم رهبری پشت بندی دارد. بعد از سالها که ایشان راجع به علم و فناوری و اهمیت آن در کشور صحبت کرده اند و بارها راجع به جهش تولید، پشتیبانی از تولید و رفع موانع صحبت کردند در حال حاضر تاکید کرده اند که دانش بنیان و اشتغال زایی پشتیبان تولید شود

 

نماینده مردم کوه چنار و کازرون در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع معظم له در سال های گذشته فرامینی را دارند و اگر آن فرامین اجرایی شده باشد، شعار امسال هم اجرایی می شود ولی اگر آن زیربناها درست در کشور ایجاد شده باشد، ما به تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نمی رسیم.

 

عباسی بیان کرد: باید وجدان کار، انضباط اجتماعی و اقتصادی هر سال تکرار شود، اگر اینها مورد توجه قرار گیرد و بحث علم و تولید را تقویت کنیم، موفق می شویم ولی اگر این موارد را مورد دقت قرار ندهیم هیچ گاه به اهداف مان نمی رسیم.

کد خبر 1163965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha