فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد از ختم قرآن کریم تا بسته های معیشتی

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد گفت: ختم قرآن کریم به همت اعضای خواهر این کانون و توزیع بسته های معیشتی توسط گروه جهادی مکتب حاج قاسم سلیمانی از جمله فعالیت این کانون در ماه مبارک رمضان است.

«عادل محرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ختم قرآن کریم به همت اعضای خواهر این کانون و توزیع بسته های معیشتی توسط گروه جهادی مکتب حاج قاسم سلیمانی از جمله فعالیت این کانون در ماه مبارک رمضان است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد تصریح کرد: مراسم ختم قرآن کریم با حضور خواهران عضو کانون در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

وی افزود: توزیع کمک های مومنانه در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا از دیگر فعالیت های گروه جهادی مکتب حاج قاسم سلیمانی این کانون برای کاهش آلام در این روزهای سخت بیماری است.

 

محرمی اضافه کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری تلاش کرده ایم فعالیت های قرآنی را در بین اعضای کانون افزایش دهیم و استقبال اهالی روستا از این برنامه های قرآنی بسیار خوب بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد یادآور شد: به همت خیرین و اعضای کانون نیز اقدام های خیرخواهانه صورت گرفت و توانستیم بسته های معیشتی در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار دهیم.

 

محرمی اظهار داشت: البته این بخشی از فعالیت های این کانون در ماه پرفضیلت رمضان است و تلاش خواهیم کرد این برنامه ها همچنان در شب های قدر ادامه داشته باشد.

 

کد خبر 1164122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha