حادثه تروریستی در حرم مطهر رضوی مظلومیت روحانیون را نشان داد

حجت الاسلام والمسلمین شمس با اشاره به اینکه دشمن تاب و تحمل ارتباط خوب روحانیون با مردم را ندارد، گفت: حادثه تروریستی در حرم مطهر رضوی مظلومیت روحانیون را نشان داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به حادثه تروریستی در حرم مطهر رضوی و محکوم کردن این جنایت وحشتناک، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب پس از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه به دنبال ایجاد تنش به ضربه و جمهوری اسلامی بوده اند و در این مسیر از هیچ کاری فروگذار نبودند.

مدیرحوزه های علمیه استان یزد با بیان اینکه روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند، افزود: همه می دانند که روحانیت در آن زمان یکی از اقشار اصلی در پیروزی انقلاب بودند و دشمن نیز پس از آن تلاش کرد تا فاصله این قشر را به مردم بیفزاید و از این فضا به نفع خود استفاده کند.

وی اضافه کرد: این حادثه تروریستی که در ماه مبارک رمضان و در حرم مطهر رضوی رخ داد، نشان داد که مظلومیت روحانیت که همیشه سعی در همراهی با مردم بوده اند، همچنان ادامه دارد و دشمنان اسلام و انقلاب روی به چنین جنایت های وحشتناک آورده اند تا به اهداف شوم خود دست یابند.

شمس با تاکید بر اینکه تلاش جامعه روحانیت همیشه ارتباط خوب و مستمر با مردم بوده و خواهد بود، عنوان کرد: دشمنان باید بدانند که مردم و روحانیت در یک مسیر بوده و هستند و هیچ گاه و با هیچ حربه ای قرار نیست که فاصله بین این دو قشر اتفاق بیفتد.

مدیرحوزه های علمیه استان یزد در خصوص شایعاتی که در فضای مجازی بر علیه روحانیت ساخته و پرداخته می شود، گفت: مردم نباید هر آنچه که در فضای مجازی می بینند به سرعت باور کنند و آن را بازنشر دهند زیرا بسیاری از این مطالب نادرست و در جهت اهداف و توطئه های دشمن است و ما باید بدانیم که اگر مطلب نادرستی را منتشر کنیم، باید نسبت به آن پاسخگو باشیم.

کد خبر 1164339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha