دیدار هنرمندان فعال در حوزه انقلاب با امام جمعه تبریز

همزمان با هفته گرامیداشت هر انقلاب اسلامی؛ جمعی از هنرمندان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سیدمحمدحسین بلاغی» امروز در دیدار هنرمندان با امام جمعه تبریز با بیان این‌که هفته هنر انقلاب اسلامی فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید آوینی است، اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و هنری برای هفته هنر انقلاب اسلامی پیش بینی شده است که این برنامه ها با غبارروبی مزار شهدا آغاز شد.

رئیس حوزه هنری اقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: نمایش های خیابانی، زنگ آوینی در مدارس، عصرهای شعر، دومین نمایشگاه کاتبان قرآن کریم و چندین برنامه دیگر با مشارکت هنرمندان و اقشار مختلف مردم اجرایی طی این هفته می شود.

وی با اشاره به تدوین سند تحول حوزه هنری آذربایجان شرقی با عنوان آذربایجان پیشرو در انقلاب اشاره کرد و گفت: طی 130 جلسه و نشست با نخبگان و اصحاب فرهنگ و هنر استان، سند تحول حوزه هنری استان تدوین شده که در این سند بیش از یک هزار و 200 عنوان برنامه پیش بینی شده که از این تعداد، بیش از 4 هزار برنامه تولید محتوا برای مخاطبان نسل جوان و نوجوان برگزار می شود.

بلاغی در ادامه اظهار کرد: پروژه بازسازی پردیس فرهنگی سینمایی 29 بهمن تبریز در خردادماه امسال با افتتاح 10 سالن سینما افتتاح می شود که با افتتاح این پردیس تحولی بسیار خوبی در حوزه سینمایی رخ می‌هد. با افتتاح این پردیس فرهنگی سینمایی، ظرفیت سالن های سینمایی استان آذربایجان شرقی دو برابر خواهد شد.

کد خبر 1164432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha