برپایی سفره‌ ساده افطاری مسجد گازران در تبریز

به همت بچه های مسجد و با مشارکت خیرین،سفره ساده افطاری در مسجد گازران تبریزبرگزار شد.

«عباس دانش آرا» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اجرای طرح سفره افطاری ساده در مسجد گازران با مشارکت خیرین،کانون فرهنگی هنری و بسیج،خبر داد.

فرمانده پایگاه مقاومت مسجد گازران تبریز گفت: رمضان ماه ورزيدن نفحات الهی و گشوده شدن درهای رحمت و مغفرت خداوندی است كه با فرا رسيدن آن جان تازه‌ای در كالبد وجود روزه داران دمیده می‌شود.

دانش آرا افزود: در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان، سفره افطاری ساده به همت بچه های مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری و بسیج با مشارکت خیرین در مسجد گازران برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری نمازهای یومیه در این مسجد،افزود: نماز صبح هم با استقبال پرشور اهالی محله اقامه می شود و هر روز پس از نماز صبح دعای عهد و زیارت عاشورا قرائت می گردد.

دانش آرا جزء خوانی روزانه قرآن کریم در مسجد را از دیگر برنامه های اجرایی به مناسبت ماه رمضان عنوان کرد وگفت: مسجد گازران در فعالیت های خیرخواهانه و کمک به نیازمندان هم پیشتاز است.

وی بیان کرد: روزه داران بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء بر سر سفره افطاری این مسجد حاضر شده و با افطاری ساده ای که توسط بچه های مسجد و با همراهی خیرین آماده شده بود، افطار کردند.

 

 

کد خبر 1166019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha