به زودی فرهنگیان ازخدمات درمانی مطلوبی بهره مند خواهند شد

قویدل گفت: با تعامل رضایت بخش دانشگاه علوم پزشکی با آموزش وپرورش هرمزگان، بزودی فرهنگیان استان از خدمات درمانی مطلوبی بهره مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « محمد قویدل » در حاشیه بازدیدی که با حضور دکتر فرشیدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و دیگر مسئولین، از روند آماده سازی فضای درمانگاه فرهنگیان انجام شد، اظهار کرد: فرهنگیان استان هرمزگان، شایسته دریافت بهترین خدمات هستند و مجموعه آموزش و پرورش و علوم پزشکی استان در راستای تکریم و ایجاد آرامش در روند مراقبت های درمانی این قشر خدوم و تلاشگر، تمام عزم خود را به کار بسته است.

 

وی تصریح کرد: تقویت برنامه های درمانی از جمله افزودن پنج شاخه تخصصی به تخصص های فعلی درمانگاه، رایزنی درخصوص تأمین پزشک متخصص با انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی و تأمین تجهیزات، از جمله اقدامات اولیه انجام شده در راستای ارتقای سطح خدمت رسانی به فرهنگیان هرمزگان است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، ضمن آرزوی تنی همواره سلامت برای همه عزیزان فرهنگی، خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم که در هفته بزرگداشت مقام والای معلم، از خدمات جدید این مرکز درمانی رونمایی شود.

 

شایان ذکر است، کیفیت ارائه خدمات درمانی درمانگاه فرهنگیان در زمینه های قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، دندان پزشکی، اطفال، داخلی، زنان و زایمان، پوست و مو، جراحی عمومی و چشم پزشکی، ارتقا یافته و به زودی از این خدمات بهره برداری خواهد شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1164700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha