محفل «شبی با قرآن» در امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود برگزار می شود

رابط کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: محفل معنوی شبی با قرآن همزمان با ماه مبارک رمضان و با حضور قاریان ممتاز استانی و شهرستانی در بارگاه ملکوتی امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) برگزار می شود.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محفل معنوی شبی با قرآن کریم همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود برگزار می شود.

 

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود افزود: این مراسم معنوی روز جمعه 26 فروردین مصادف با 13 رمضان راس ساعت 9:30 شب و با حضور قاریان ممتاز و برجسته استانی و شهرستانی انجام می پذیرد.

 

 

وی ادامه داد: اعضای کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) نیز همراه و همگام با مسئولان شهرستانی و محلی و اقشار مختلف مردم و اهالی ولایتمدار بخش لاهرود در این محفل قرآنی حضور فعال خواهند داشت.

 

اسبری بیان داشت: این مراسم نورانی به همت ستاد برگزاری نماز جمعه، هیئت امنا، پایگاه مقاومت بسیج شهید جعفری و کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود و با مشارکت و همکاری ادارات تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشگین شهر انجام خواهد پذیرفت.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود اظهار کرد: برپایی چنین محافل قرآنی در کشف استعداد های قرآنی جوانان و نوجوانان و مانوس ساختن آنان با قرآن کریم بسیار تاثیرگذار و حائز اهمیت است.

 

وی خاطر نشان کرد: جلسات و محافل قرآن یکی از ظرفیت های مهم در تقویت بنیان خانواده ها از طریق ترویج معارف اسلامی است و فرصت های بهره مندی آحاد مردم بویژه جوانان و نوجوانان از معارف قرآنی را فراهم می سازد.

 

اسبری تصریح کرد: بسط و گسترش فعالیت های قرآنی در جامعه عامل ارتقای فرهنگ اسلامی است و توسعه مفاهیم قرآن کریم در بین آحاد مردم و عمل کردن به دستورات و احکام الهی موجب کاهش بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی خواهد بود.

 

وی یادآور شد: آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم بن موسی کاظم (ع) شهر لاهرود در ایام ماه مبارک رمضان میعادگاه قاریان ممتاز و برجسته بوده و پذیرای زائران و شیفتگان اهل بیت از اقصی نقاط میهن اسلامی است.

کد خبر 1164726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha