رسانه ها باید مدیران را منصفانه به چالش بکشند

ربانی زاده با اشاره به اینکه رسانه ها به جواب درست نیاز دارند و به مقام افراد نیاز ندارند، گفت: رسانه ها باید مدیران را منصفانه به چالش بکشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محسن ربانی زاده»، امروز (دوشنبه 22 فروردین) در جلسه مدیران پاسخگو که در سالن «شهید قاضی» استانداری فارس برگزار شد، گفت: اقتصاد هدف نیست ولی وسیله رسیدن به هدف است.
 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به اینکه اقتصاد به معیشت خانوار مردم ارتباط دارد، تاکید کرد: حوزه اقتصادی استان، موارد اقتصادی استان را راهبری می کند.

وی با اشاره به اینکه صحبت های رسانه ها، نقادانه و دلسوزانه است، اضافه کرد: مشکل ما سیستمی نبودن کار است و سیستم باید اجرا شود که قائم به شخص نباشد و داشتن سیستم در امور باید مورد توجه قرار گیرد.

ربانی زاده با یادآوری این مطلب که تفکر سیستمی و خرد جمعی لازمه کار است و باید با همفکری و خرد جمعی هم افزایی ایجاد کنیم که کارها با اراده قوی تر به پیش برود، افزود: اگر ادعا می کنیم پاسخگو باشیم باید به رسانه ها پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها به جواب درست نیاز دارند و به مقام افراد نیاز ندارند، تاکید کرد: رسانه ها باید مدیران را منصفانه به چالش بکشند.

ربانی زاده در مورد مصوبات سفر ریاست جمهور به فارس، هم گفت: رئیس جمهور تخصیص اعتبار سال قبل صددرصد باشد مصوبات محقق شد و در خصوص کارخانه کاغذ سازی «زاگرس» و کارخانه «آزمایش» مصوباتی داشت و اعتبار 340 میلیاردی برای کارخانه کاغذسازی قول تامین داده شد و سعی شد ردیف های مطمئن داشته باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به اینکه کارخانه «آزمایش» هم اکنون تولید آبگرمکن انجام می دهد ولی از لحاظ فعالیت مطلوب نیست، اضافه کرد: عکس ها و تصاویر شبکه های مجازی مربوط به گذشته است و این کارخانه اجازه خواست تولیدات دیگری هم داشته باشند و استاندار فارس با 2 شرط اجازه تغییر صادر کرد که اگر آلاینده نباشد و اشتغال زا باشد، می توانند تولیدات دیگر هم ایجاد کنند.

وی اظهار کرد: 25 سال پیش گاوداری منابع طبیعی تصرف کرده است و امروز آب و برق می خواهد چرا منابع طبیعی اجازه فعالیت داده اما همه بدانند، حمایت ما در چارچوب مقررات و قوانین است.

ربانی زاده گفت: کارگروه تعاملی استان های همجوار ایجاد کرده ایم تا توازن ایجاد کنیم و هدف ما حمایت از تولید کننده است و اجازه نمی دهیم دلال و برخی تولیدکنندگان برای ما تعیین تکلیف غیر منصفانه و هزینه های زیاد ایجاد کنند و باید سرمایه گذار را حمایت کنیم.

وی از ایجاد سامانه الکترونیکی شدن صدور مجوزها خبر داد و گفت: این باعث می شود تا مشکلات بروکراسی را پیش پای این سرمایه گذار بردارند.

ربانی زاده گفت: در شرایط فعلی مملکت مدیر معمولی نمی خواهیم و مدیر جهادی نیازمندیم.

کد خبر 1164863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha