اجرای دوازدهمین مرحله از توزیع گوشت متبرک قربانی بین نیازمندان در چهارمحال و بختیاری

دوازدهمین مرحله از توزیع گوشت متبرک قربانی همزمان ماه ضیافت الهی و سالروز وفات حضرت خدیجه (س) با مساعدت برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) استان قم و به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد در چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» در آیین توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی اظهار داشت: تعداد ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، کانون و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این اقدام معنوی همزمان ماه ضیافت الهی و با هدف امید آفرینی، تقویت روحیه مردم، تقویت فرهنگ دینی و دستگیری از نیازمندان در شرایطی که استان چهارمحال و بختیاری درگیر اتفاقات مربوط به ویروس کرونا است صورت گرفته است.

 

وی ابراز کرد: این کمک های مومنانه با مساعدت و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) قم، برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تهیه شده است.

 

مظاهری تصریح کرد: در دوازدهمین مرحله از توزیع گوشت متبرک قربانی که همزمان با ماه ضیافت الهی اجرا شد تعداد ۱۲۰۰ بسته گوشت یک و نیم کیلویی برای توزیع بین عزتمندان در سطح استان تحویل مدیران کانون های فرهنگی هنری شد.

 

وی ادامه داد: بسته های گوشت متبرک قربانی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد در ۲۷ نقطه استان در شهرها و روستاهای شهرستان های بروجن، کیار، کوهرنگ و سامان، در استان چهارمحال و بختیاری بین عزتمندان توزیع می شود.

 

مظاهری افزود: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تاکنون با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم در ۱۲ مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته های گوشت های قربانی و در چهار مرحله اجرای طرح ذبح قربانی و توزیع بین عزتمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا نموده است.

 

وی گفت: خیران و مردم نیکوکار جهت مشارکت در هزینه ‌های پشتیبانی و فرهنگی موسسه حضرت خديجه (س) و مشارکت در طرح های قربانی در اول هر ماه قمری می توانند هدایای و نذورات خود را از طریق مراجعه به سایت این موسسه و همچنین پرداخت های نقدی که در سایت مذکور اعلام شده است ارسال کنند.

 

کد خبر 1165159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha