برگزاری اجتماع ۱۵ هزار نفری «نمک پروردگان حسنی» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

دوست دار گفت: اجتماع ۱۵ هزار نفری دختران و پسران روزه ‌دار برای اولین بار در کشور در برنامه‌ «نمک پروردگان حسنی»، همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در فارس برگزار خواهد شد که در شیراز در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدجعفر دوست‌ دار»، امروز (سه شنبه 23 فروردین) با تبریک ماه مبارک رمضان در جمع خبرنگاران گفت: اجتماع 15هزار نفری دختران و پسران روزه ‌دار برای اولین بار در کشور در برنامه‌ «نمک پروردگان حسنی»، همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در استان فارس برگزار خواهد شد.

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس افزود: در این برنامه 15 هزار شرکت ‌کننده در سراسر استان در جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) و مراسم افطاری‌ های ساده شرکت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: ‌برنامه‌ «نمک پروردگان حسنی» در شیراز در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) برگزار خواهد شد و این حرم مطهر میزبان روزه ‌اولی ‌ها و روزه‌ کله‌ گنجشکی‌ های شیرازی خواهد بود.

دوست دار تاکید کرد: دستگاه‌ های مختلف استان شامل اداره کل امور اجتماعی استانداری فارس، شهرداری شیراز، شهرداری صدرا، کمیته‌ امداد، صدا و سیمای مرکز فارس، سازمان تبلیغات اسلامی استان، اداره کل اوقاف و امور خیریه، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و اقشار مختلف بسیج برای تحقق خواسته استاندار فارس در خصوص حمایت جدی دستگاه های استان از برنامه های ماه مبارک رمضان پای کار آمده اند.

وی با اشاره به نحوه شرکت در برنامه «مهمونی ماه خدا» در استان گفت: علاقمندان با مراجعه به سامانه‌ هوشمند Mahenoor.ir مراجعه می توانند در برنامه ‌ها و چالش‌ هایی که به اعضا پیامک می ‌شود، شرکت کنند و بهترین محتواهای ارسالی از طریق بخش ‌های مختلف برنامه‌ های صدا و سیمای فارس پخش خواهند شد و به برگزیدگان جوایزی و لوح «قهرمان ماه» با امضای نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و استاندار فارس تعلق خواهد گرفت.

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس تصریح کرد: «مهمانی ماه خدا» یک فرایند مثبت‌ نگر و انگیزه ‌بخش برای فهم صحیح مبانی دینی در انتخاب سبک زندگی مبتنی بر آموزه‌های دینی و ملی در آینده برای نسل جدید انقلاب اسلامی است.

خاطر نشان می شود، تاکنون 15 هزار نفر در سایت Mahenoor.ir ثبت ‌نام کرده و در فعالیت‌ های روزانه‌ برنامه «مهمونی ماه خدا» شرکت می ‌کنند.

کد خبر 1165170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha