۴هزار نفر از استان سمنان برای مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)اعزام می شوند

شوقانی گفت: در صورت برگزاری حضوری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، کاروان چهار هزار نفری استان نیز به این مراسم اعزام می‌شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «منصور شوقانی» در نشست ستاد بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: گردش کار برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) به صورت حضوری در کشور تهیه شده و تصمیم‌گیری در این خصوص در ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا انجام خواهد شد.

 

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه بحث آمادگی برای اعزام از شهرستان‌ها و استان‌های نزدیک به پایتخت، در استان سمنان مَدنظر قرار دارد، افزود: اسکان موقت در تهران طی هماهنگی با سپاه استان تهران انجام خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه تهیه تغذیه کاروان‌های اعزامی در صورت شرایط برگزاری حضوری مراسم برنامه‌ریزی خواهد شد، اظهارداشت: ظرفیت بالغ بر سه الی چهار هزار نفری در صورت برگزاری حضوری مراسم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

شوقانی افزود: در نظر داریم تا در راستای تحقق جهاد تبیین و ترویج نگاه امامین انقلاب، هماهنگی کلی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم بزرگداشت ارتحال امام در استان با حضور اقشار مختلف مردم صورت پذیرد.

 

 

 

کد خبر 1165378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha