توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند در ماه رمضان

حیدری گفت: در ماه مبارک رمضان ۶۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند در قزوین و مناطق اطراف آن توزیع می شود.

«سهیلا حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در طول سال برنامه های مختلفی را به ویژه در حوزه کمک به خانواده های نیازمند و دستگیری از محرومان با کمک و مشارکت خیران دارد که در ماه مبارک رمضان این برنامه ها به صورت ویژه تری دنبال می شود.

 

مسئول گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در قزوین ادامه داد: یکی از اقدامات ما توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند  است که 200 بسته معیشتی آماده توزیع است که طی رو زهای آتی در بین نیازمندان توزیع می شود که این بسته ها شامل مواد غذایی نظیر حبوبات، روغن، رب و مواد شوینده می شود.

 

وی عنوان کرد: همچنین از اول ماه مبارک رمضان هر شب هم 10 تا 15 بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند در قزوین و مناطق اطراف آن در حال توزیع است که تا پایان ماه مبارک رمضان 400 بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

 

حیدری تصریح کرد: توزیع غذای گرم از دیگر اقدامات گروه جهادی شهید ابراهیم هادی است که در 2 نوبت به میزان 170 پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از برنامه های ما برگزاری جلسات ختم قرآن است که هر شب و هر روز در 13 خانه و طی ایام ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است که 13 مربی قرآنی در این برنامه حضور دارند و سعی شده تا با برگزاری این برنامه در ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن، انس با این کتاب آسمانی افزایش یابد.

 

مسئول گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در قزوین یادآور شد: برگزاری جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) و افطاری ساده برنامه دیگری است که ان شاالله در ایام ولادت این امام بزرگوار برگزار خواهد  شد.

 

کد خبر 1165432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha