۲ فیلم با موضوع مقاومت دزفول ساخته می‌شود

فرهمندپور گفت: با ۲ کارگردان مطرح شهرستان برای تهیه ۲ فیلم سینمایی با محتوای مقاومت و پایداری دزفول در ایام دفاع مقدس مذاکره کرده ایم و برنامه‌ریزی می‌شود این فیلم‌ها سال آینده در سینماهای کشور اکران شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» امروز (چهارشنبه ۲۴ فروردین) در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول که در نهاد امامت جمعه برگزار شد اظهار کرد: به منظور به نمایش درآوردن توانمندی ها و ظرفیت های امروز دزفول در حوزه های مختلف نمایشگاهی به مناسبت چهارم خرداد در نظر گرفته شده است.

 

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه در حال پیگیری برای مکان این نمایشگاه هستیم افزود: در این نمایشگاه غرفه هایی در اختیار شرکت های برتر و موفق شهرستان، شرکت های دانش بنیان، نخبگان و جوانان موفق قرار داده خواهد شد تا دستاوردها و توانمندی های آنان در معرض بازدید عموم قرار بگیرد.

 

وی با بیان اینکه چهارم خرداد سال گذشته به مدت یک هفته با اجرای برنامه های متعدد به معرفی ظرفیت های دزفول در ایام دفاع مقدس و ظرفیت های دزفول امروزی پرداخته شده است اضافه کرد: این برنامه ها با استقبال و بازتاب رسانه ای بی نظیری در سطح کشور مواجه شد که ضروری است امسال هم انجام گیرد.

 

فرهمندپور در ادامه بر لزوم همکاری تمامی ارگان ها و ادارات برای برپایی این نمایشگاه و برگزاری هرچه بهتر برنامه های گرامیداشت چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری مردم دزفول، تاکید کرد و ادامه داد: با ۲ کارگردان مطرح شهرستان برای تهیه ۲ فیلم سینمایی با محتوای مقاومت و پایداری دزفول در ایام دفاع مقدس مذاکره کرده ایم.

 

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی می‌شود تا چهارم خرداد تصویربرداری این ۲ فیلم آغاز شود و در تلاشیم این فیلم‌ها برای سال های آینده در سینماهای کشور اکران شود.

 

کد خبر 1165676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha