راه مقابله با هجمه‌های دشمن محور قراردادن فعالیت‌های قرآنی است/ ۵۰۰ خانه قرآنی در گلستان ایجاد می شود

حجت الاسلام گرزین گفت: محور قرار دادن فعالیت های قرآنی و گسترش این فرهنگ می تواند برای مقابله با هجمه های دشمن اثرگذاری زیادی داشته باشد. به طور قطع با اجرایی این سند یک حرکت عظیم فرهنگی و قرآنی در استان گلستان آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» شب گذشته در مراسم رونمایی از سند فعالیت های قرآنی استان گلستان در افق ۱۴۱۴ اظهار کرد: اولین حرکت مهمی که امام عصر (عج) طبق روایات پس از ظهور آغاز می کند گسیل داشتن مربیانی برای آموزش قرآن و معارف الهی به بشریت است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خطاب به مربیان قرآنی حاضر در این مراسم گفت: شما سربازان فرهنگی حضرت ولیعصر (عج) و ان شاالله زمینه ساز آن اتفاق مهم هستید که قرار است با همت مثال زدنی شما در گام دوم رقم بخورد.

 

وی تدوین و اجرای سند فعالیت های قرآنی استان گلستان را حرکت بزرگ و فاخر فرهنگی برشمرد و افزود: یکی از اهداف اصلی این سند تقویت مبلغان، مربیان و مروجان قرآنی است.

 

حجت الاسلام گرزین خاطرنشان کرد: حضور در این عرصه خطیر آن هم در ابتدای قرن هجری شمسی یک پیام فرهنگی برای داخل و خارج دارد و آن هم عزم شما برای دفاع از انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی و جهادی است. 

 

وی افزود: محور قرار دادن فعالیت های قرآنی و گسترش این فرهنگ می تواند برای مقابله با هجمه های دشمن اثرگذاری زیادی داشته باشد. به طور قطع با اجرایی این سند یک حرکت عظیم فرهنگی و قرآنی در استان گلستان آغاز خواهد شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: هر عملیاتی با این وسعت وجودی نیاز به یک نقشه راه، طرح و کار عملیاتی ویژه دارد. تصمیم براین است که براساس آیات قرآن و روایات اهل بیت (ع)، با قرائت خاصی که امامین انقلاب دارند، این حرکت قرانی شکل بگیرد. 

 

وی گفت: تفکر امامین انقلاب اسلامی سبب به وجود آمدن نظام مقدس جمهوری اسلامی و تضعیف پایه های ظلم و کفر، هم چنین اقتدار روزافزون مسلمین در گوشه و کنار دنیا شده که اینها نشانه کامل و جامع بودن قرائت امامین انقلاب اسلامی از قرآن است.

 

حجت الاسلام گرزین خاطرنشان کرد: این سند نتیجه صدها ساعت کار کارشناسی و مباحثه و برنامه ریزی بوده که قرار است پایه ای برای معرفی این سند به کشور و ان شاالله جهان اسلام باشد. این سند جامعیتی پیدا کرده که می تواند بیمه گر فرهنگ و اخلاق استان در آینده باشد.

 

وی اظهار کرد: ۳۵۰ خانه و موسسه قرآنی یاری گر اجرای این سند هستند و دست کم ۵۰۰ خانه قرآنی دیگر در استان ایجاد خواهد شد.

 

کد خبر 1165742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha