دیدار و نشست رئیس و اعضای ستاد برگزاری نمازجمعه شهر لاهرود با فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر

همزمان با ماه مبارک رمضان، جلسه دیدار و نشست رئیس و اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه شهر لاهرود با فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر انجام پذیرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، همزمان با ماه مبارک رمضان جلسه دیدار و نشست رئیس و اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه شهر لاهرود با فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر انجام پذیرفت.

 

در این دیدار سرهنگ پاسدار «یوسف اختری» گفت: مسائل فرهنگی یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است و نیروهای انقلابی باید دست در دست هم و با اتحاد و همدلی بر این مسئله مهم، توجه و دقت لازم را داشته باشند.

 

فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر با اشاره به توطئه دشمنان در سست کردن اعتقادات جامعه، از اهمیت نماز جمعه در کشور سخن گفت و تقویت نمازهای جمعه و جماعات را از وظایف مهم بسیج برشمرد.

 

در ابتدای این جلسه دیدار، «اسماعیل دستگزار» رئیس ستاد برگزاری نمازجمعه در سخنانی با تبریک انتصاب سرهنگ اختری بعنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مشگین شهر، لزوم توجه به امورات فرهنگی و اجتماعی را یادآور شد و خواستار تعامل و همکاری همه جانبه رده های تابعه بسیج در بخش لاهرود با ستاد نماز جمعه شد.

 

همچنین پیش از این نخستین جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه لاهرود در سال جدید با حضور حجت الاسلام «حسن صفری» امام جمعه، رئیس و اعضای ستاد در دفتر امام جمعه این بخش برگزار شد.

 

 

در این جلسه راهکارهای افزایش مشارکت آحاد مردم بخش در نماز عبادی سیاسی جمعه و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 1165792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha