ارتش، در دوران دفاع مقدس نقش آفرین بود

خوشکنار، با اشاره به نقش آفرینی ارتش در دوران دفاع مقس و همسو بودن با جریان های انقلابی، گفت: ارتشیان غیور جزیی از پیکره امت اسلامی همواره در کنار مردم در خدمت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، امیر سرتیپ دوم «مراد خوشکنار» در آیین رونمایی از کتاب کهنه سرباز و فیلم مستند اسکندر که به همت حوزه هنری لرستان برگزار شد، اظهارداشت: نیروهای مخلص ارتش در دوران دفاع مقدس نقشی بی بدیل؛ تاثیر گذار و بسیار مهم داشت.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان با بیان اینکه ارتشیان غیور جزیی از پیکره امت اسلامی همواره در کنار مردم در خدمت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند، افزود: حرکت ارتش در طول تاریخ ارتش های دنیا بی سابقه بود.

 

وی ادامه داد: ارتش همواره همگام و همسو با جریان های انقلابی بودند؛ اگر غیر از این بود در جریان های کودتای نظامی باید تعداد زیادی کشته می شدند.

 

خوشکنار با اشاره به اینکه وحدت، انسجام، همدلی و هماهنگی نیروهای غیرتمند ارتش؛ رژیم بعثی عراق را از مناطق اشغال زده بیرون راند، گفت: تحول انقلابی در ارتش همگام با نهضت حضرت امام خمینی (ره) از ۱۵ خرداد سال ۴۲ شروع شد.

 

وی با بیان اینکه ۹۹ درصد کارکنان لشکر ۸۴ خرم آباد از قوم بزرگ‌لر هستند؛ یادآور شد: این افراد در طول دوران دفاع مقدس در عملیات مختلف مناطق جنگی و‌ عملیاتی و مهم بسیار خوش درخشیدند و سهم بسزایی در پیروزی های رزمندگان داشتند.

کد خبر 1165847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha