لزوم شفاف سازی اعداد و ارقام در لیست ابر بدهکاران بانکی

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: در انتشار لیست ابر بدهکاران بانکی باید اعداد و ارقام نیز اعلام می شد و در این موضوعات باید شفاف سازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۶ فروردین حجت الاسلام «اکبر افشارمنش» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، عمر مسئولیت بسیار کم است و باید قدر زمان مسئولیت را بدانید و تمام همت خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرید.

 
امام جمعه رودبار جنوب خاطرنشان کرد: امروز نا امید کردن، انتقال حس بی تفاوتی و بن بست به مردم، خیانت به انقلاب است.
 
وی ابراز کرد: امام حسن مجتبی(ع) این گونه توصیه به تقوا می‌کند که زاد و توشه ای برای سفر آخرتت آماده کن قبل از این که مرگ به سراغ تو بیاید.
 
حجت الاسلام افشارمنش اظهار کرد: سیره عملی امام حسن (ع) نشان می دهد که آن حضرت در هنگام قرائت قرآن همیشه لبیک می گفتند و دارای صبر جمیل بود.
 
خطیب جمعه رودبار جنوب ادامه داد: امام حسن مجتبی (ع)، سه مرتبه نصف اموال خود را با فقرا تقسیم کردند و کریم اهل بیت (ع) بود.
 
حجت الاسلام افشارمنش عنوان کرد: روز چهارشنبه همزمان با اولین شب از شب های قدر است که مصادف با ضربت خوردن حضرت علی(ع) می باشد،ارزش شب قدر از هزار ماه بیشتر است.
 
امام جمعه رودبار جنوب اضافه کرد: امام باقر (ع) می‌فرماید؛ هر کار خیری در شب قدر از هزار ماه ارزشش بیشتر است.
 
وی یادآور شد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با مسئولین نظام به نکات کلیدی از جمله توصیه به استغفار، آسیب غرور به واسطه قدرت، انفعال به معنای احساس رسیدن به بن بست در مسائل، اشاره کردند.
 
حجت الاسلام افشارمنش تصریح کرد: با توجه به تحقیقات افسرده ترین بچه ها کسانی هستند که خانواده آنها دچار مشکلاتی همچون طلاق و اعتیاد می باشد که این امر خسارت به خانواده است‌.
 
خطیب جمعه رودبار جنوب ابراز کرد: در بعضی مناطق هنوز ازدواج تحمیلی وجود دارد والدین باید رعایت کنند و قدرت انتخاب در اختیار فرزندان گذاشته شود تا ازدواج تحمیلی صورت نگیرد.
 
وی اظهار کرد: علی رغم مشکلات اقتصادی، پیشرفت هایی نیز وجود داشته همچون مقابله با تحریم و خودکفایی در بحث واکسن کرونا و بدهی کشورهای خارجی که نزدیک صفر می باشد، گسترش راهبردی در منطقه غرب آسیا و اقرار آمریکایی‌ها در رابطه با این که در مقابل تحریم ها شکست خورده اند.
 
حجت الاسلام افشارمنش افزود: در انتشار لیست ابر بدهکاران بانکی باید اعداد و ارقام نیز اعلام می شد و در این موضوعات باید شفاف سازی شود.
 
امام جمعه رودبار جنوب در خاتمه عنوان کرد: اخیرا در یمن آتش بس صورت گرفته که خیلی خوب است اما آمریکا و اسرائیل به دنبال تجزیه یمن هستند، جبهه انصار الله هوشیار است و این اجازه را به آنها نخواهد داد.
کد خبر 1166024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha