رژیم صهیونیستی یکی از سخت ترین روزهای حیات جعلی خود را سپری می کند

حجت الاسلام کاظم صادقی گفت: رژیم صهیونیستی یکی از سخت ترین روزهای حیات جعلی خود را سپری می کند و عملیات های فلسطینیان نشان از مهارت، برنامه ریزی اجرایی بالای آنها دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۶ فروردین حجت الاسلام «کاظم صادقی» در خطبه های نماز جمعه زهکلوت، ضمن سفارش به تقوای الهی، گفت: یکی از اصول تقوای الهی، رعایت کردن ظواهر روزه داری است روزه خواری در ملا عام بر خلاف تقوای الهی است چرا که اظهار همراهی کردن با مومنین و روزه داران از مصادیق تقوا است.

 
امام جمعه زهکلوت ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و در پیش بودن شب های قدر، بیان کرد: مهمترین عمل در این شب ها تفکر، نقشه‌ ريختن و تصمیم گیری است و محوریت امضای امام زمان (عج) در شب قدر به این دليل است که شب قدر ظرف تقدير است.
 
وی افزود: یعنی ما باید در شب های قدر اندازه هایی مشخص کنیم و به خدای متعال دهیم تا در سال بعد تقدیرات زیبایی داشته باشیم.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به دیدار کارگزاران نظام با رهبر انقلاب، تصریح کرد: بیانات رهبری بسته کاملی از توصیه های راهبردی، معرفتی، اخلاقی و مدیریتی در عرصه‌های سیاسی، داخلی، خارجی، اقتصادی و فرهنگی بود.
 
خطیب جمعه زهکلوت بیان کرد: در این دیدار تاکید رهبر انقلاب بر توجه‌ لازم به مسئله شعار سال و همچنین ضرورت‌ تعیین ضوابط کیفی برای شرکت‌های دانش بنیان در هنگام ارائه‌ تسهیلات بود.
 
وی با بیان این مطلب که رهبر معظم انقلاب سیاست های کلی تامین اجتماعی را در راه تحقق عدالت اجتماعی دانستند، خاطرنشان کرد: ایجاد نظام یکپارچه تامین اجتماعی، اثر بخشی بیشتر به هدفمندی یارانه ها با استقرار نظام ملی، توجه ویژه به زنان و خانواده و هم چنین زدودن جلوه های فقر برخی از سیاست های کلی مقام معظم رهبری در تامین اجتماعی است.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزنده ای داشته و یکی از این خدمات در قالب بنیاد مستضعفان است که در جازموریان مشغول خدمت رسانی است.
 
امام جمعه زهکلوت تاکید کرد: حضور بنیاد مستضعفان در منطقه حامی و همراه کننده دستگاه های اجرایی است.
 
وی اضافه کرد: از مسئولین، نخبه گان و کلیه ریش سفیدان خواهشمندیم نسبت به اجرای پروژه ها نهایت همکاری را با بنیاد مستضعفان داشته باشند تا شاهد پیشرفت روز افزون جازموریان باشیم.
 
حجت الاسلام صادقی در خاتمه به وحشت صهیونیست ها اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی یکی از سخت ترین روزهای حیات جعلی خود را سپری می کند و عملیات های فلسطینیان نشان از مهارت، برنامه ریزی اجرایی بالای آنها دارد.
کد خبر 1166028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha