ضعف های افراد را به حساب انقلاب نگذاریم

حجت الاسلام نکونام بهترین مدرک حقانیت انقلاب اسلامی را ائمه اطهار(علیهم السلام) خواند و گفت: دشمنان در تلاش هستند با بزرگ کردن ضعف ها و لغزش ها حقانیت انقلاب را زیر سؤال ببرند که نباید این خطاها را به حساب انقلاب بگذاریم و در نقشه دشمن بازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 26 فروردین) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تأکید بر اینکه انسان باید همواره متحرک و پویا باشد، گفت: عدم تحرک و ایستایی مورد مذمت قرار گرفته است لذا انسان باید در مسائل مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و اعتقادی فعال باشد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تبریک در پیش بودن سالروز ولادت امام حسن مجتبی(علیه السلام) در پانزدهم ماه مبارک رمضان، افزود: این مناسبت به روز اکرام ایتام نامگذاری شده است که دستگیری از نیازمندان و ایتام در این ماه مورد سفارش بوده و پرفضیلت است.

 

امام جمعه شهرکرد بهترین مدرک حقانیت انقلاب اسلامی را ائمه اطهار(علیهم السلام) خواند و اظهار کرد: دشمنان در تلاش هستند با بزرگ کردن ضعف ها و لغزش ها حقانیت انقلاب را زیر سؤال ببرند که نباید این خطاها را به حساب انقلاب بگذاریم و در نقشه دشمن بازی کنیم.

 

حجت الاسلام نکونام به روز ارتش در 29 فروردین ماه اشاره کرد و ادامه داد: نیروهای ارتش همواره مکتبی بوده و ایستادگی و جهاد نیروهای مسلح ما در عرصه های مختلف قابل ستایش است.

 

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام، بر تلاش برای کاهش مشکلات اقتصادی تأکید و تصریح کرد: عمل کردن یا عدم عمل به وظایف نباید به حساب حقانیت نظام نوشته شود و باید فقط فرد خطاکار مذمت شود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به در پیش بودن لیالی قدر و لزوم بهره گیری از این شب های پرفضیلت اشاره و خاطرنشان کرد: این شب ها بهترین زمان برای توبه و بازگشت به سوی خداوند رحمان است که خداوند فرموده شب قدر بهتر از هزاران شب است.

 

کد خبر 1166073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha