باید شب‌های قدر را به خوبی درک کنیم

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه شب‌های قدر بسیار عظیم و ارزشمند هستند که درک این شب‌ها سخت است اما ضرورت دارد گفت: باید در این شب‌ها مأیوس نباشیم و از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۲۶ فروردین) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی بسیار ارزشمند برای عبودیت و بندگی خداوند سبحان است و ضرورت دارد نهایت بهره را از این فرصت ببریم.

 

امام جمعه اندیمشک توانگر شدن، تنگی و سختی و همچنين عظمت را از جمله معانی قدر برشمرد و افزود: شب قدر، شبی است که انسان‌ها توانگر می‌شوند و آدم‌های تهیدست و اهل گناه و معصیت، توشه یک‌ساله را برمی‌دارند.

 

وی با بیان اينکه درک شب‌های قدر کار هر کسی نیست اذعان کرد: در شب‌های قدر فقط از شب تا صبح بیدار ماندن کفایت نمی‌کند و درک این شب‌ها سخت است اما ضرورت دارد.

 

حجت‌الاسلام موسوی شب‌های قدر را بسیار عظیم و ارزشمند دانست و تصریح کرد: باید در این شب‌ها مأیوس نباشیم و از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

 

وی ضمن تاکید بر لزوم گرامیداشت شب‌های قدر عنوان کرد: مراسم باشکوهی در شب‌های قدر در مصلای اندیمشک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

امام جمعه اندیمشک با تبریک به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد: این مناسبت به عنوان روز «اکرام نیازمندان و ایتام» و روز «تکریم خیرین» موسوم شده است.

 

وی با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان یکی از ویژگی‌های بارز امام حسن مجتبی (ع) بود ادامه داد: اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به سراغ فقرا می‌رفتند، به آنها کمک می‌کردند و پول و مال خود را در خدمت آنها می‌گذاشتند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: ارتش حدود ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و مایه افتخار سرزمین ما است که تعهد و ایمان به نظام اسلامی دارد.

 

کد خبر 1166083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha